Det viktigaste

 

får i alla fall plats hihi... ;) Lite till kommer jag allt att stoppa ner i denna kylväskan i morgon bitti... Har gjort en massa olika prottefluffar och prottebomber... Ballongvispen har gått varm här... eller rättare sagt heeet!! :P Nu packar jag det sista i alla papper och grejer som ska med... Hoppas att jag med minnet inte glömmer något... :O

 

Här är en del utav mitt minne... Tur att det finns kom ihåg block säger jag bara... :D Vet inte riktigt vilken tid som Kenneth & Eva kommer och hämtar mig... Men det skulle bli tidigare än klockan tolv som vi sagt innan... Så det är bäst att jag kommer i säng i tid i kväll... Vi hörs i oktober peeps... ;) (kunde inte låta bli) Natti Natti!! ♥

Kommentarer:

1 kaffehörnan:

Bra du kommer i säng i tid, jag ska me hutta mig i säng. Härligt Maxi fick följa med ner

Ha de fint i helgen

kram

2 Susanne:

Kaffehörnan - Än har jag inte hittat till sängen... Tror att jag behöver ett kom ihåg block till det oxå... ;) Ha en härlig helg du med vännen! Kraam!!

3 kaffehörnan:

Vi får nog göra så här verkar de som

Du blundar så smyger jag mig på dig, brottar ner dig sakta, så kommer i lugn stämning.

Så ligger vi o kramas så blir du dåsig, sen jag jag ta dig till sängen

kram

4 Pia:

Hahahaa, du med din pepsi maxi..

Till den hittar di jämnt och den glömmer du inte.



Hoppas ni får en trevlig helg i Växjö!

5 Susanne:

Kaffehörnan - God morgon!

Jag hann smita i säng hihi... ;)

Hoppas att du får en bra dag och helg!

Söndag eller måndag är jag tebax och terroriserar... om jag inte hittar en dator att leka med förstås om jag hinner... :)

Kraam!!

6 Susanne:

Pia - Haha ja lev livet till max vettu... :P

Det är bog nono att glömma den för då lär det inte vara folk av mig på morgonen annars... :D



Jag ska till Västerås... Är nog tur inte jag kör för då kanske vi hamnar i Växjö... ;) Ha en härlig helg nu så hörs vi snart igen!

Kommentera här: