Jag hittade hem

 

och tydligen även till Beverly Hills... :D Jag som inga schampon har sen innan menar jag var jue bara tvungen att shoppa mig ett till... Ja men det luktar jue kola jue!! :P Haha jag kommer jue att behöva en flyttkartong när jag ska ut med allt ur badrummet när det ska renoveras... ;)

 

Dagens första och kanske enda promenix är avklarad... Annars så har jag två uppdrag om jag hinner... Ett är en singel som ska fixas och det andra är bugg... Ja som i en cd och tuggummi alltså... :D Ska först fixa i ordning allt som ska med till Västerås och SM... Bilen går visst tidigare i morgon... :P

Är nog tur att jag får komma dit för nu så tog en prottehink till slut... Ska jue göra i ordning en massa smakprover oxå är det meningen... Borde bli sponsrad av två speciella företag jag så många kunder som jag skickar till dom... ;) Undrar om någon icke tävlande har blivit det någon gång?! :)

Kommentarer:

1 Pia:

Du håller på mkt med träning och så, tävlar du inte det själv lr har du lagt det på hyllan imed skadan?



Om du vill svara, annars strunta i det..



Nyfiken i en strut! =)

2 Susanne:

Pia - Det enda som jag har tävlat i är pistolskytte... :)

Jag håller mig backstage när det gäller detta med byggning... Är som sagt var lite för trasig i kroppen för det...



Frågar man inte så får man inga svar... ;)

3 Matilda:

jag undrar hur de som dopar sig tänker

4 Susanne:

Matilda - Ja det undrar jag oxå... inte kan dom vara rädfda om kroppen sin i alla fall... :S Menar alla muskler växer inklusive hjärtat...

5 kaffehörnan:

Gött du hitta hem, annars hade jag saknat dig

kram

6 Susanne:

Kaffehörnan - Men du kommer kanske att få vila en dag eller två ifrån mig när jag är på SM i Västerås... ;)

7 kaffehörnan:

De bästa e du kommer tillbaka,så har jag något att sakna

8 Susanne:

Kaffehörnan - Ja så lätt blir du inte utav med mig... Kommer och terrorisera med inlägg sen... :D

9 Matilda:

Något säger mig att jag aldrig kommer förstå mig på dem som dopar sig..

10 Susanne:

Matilda - För en gångs skull så är man klok av att inte förstå, när det gäller något sådant...

11 Matilda:

Gå nu rakryggad och jag önskar att jag kunde ge lika mycket tillbaka, men det kan jag inte, så tack, tack som fan!



http://matildamodigh.com/2010/09/till-er-alla-osynliga-superhjaltar/

12 Susanne:

Matilda - Rakryggad är jag minsann stelopererad som jag är hihi... ;) Men du ska veta att du ger massor tebax du med vännen! Man får hopp om framtiden när man finner sådana som dig... Kraam!! <3

Kommentera här: