D-vitaminkvoten

 

är fylld för idag och jag är än en gång hemma i min kära soffa och tittar på mina serier... Fina blommor som jag har under köksfönstret va?! Men det ska väl vara gult nu under påsk eller... :D

 

Ett hav av vitt var det däremot nästan hela vägen efter min promenix... Om man inte räknar alla burkar och flaskor plus snabbmatsförpackningar... Är det så vi svenskar firar påsk?! :P

 

Själv så har jag tagit det lugnt med en mil i benen = 2 X 45 minuter... God mat på det och ingen efterrätt utan bara surplandes på must och max... ;) Redo för gymet i morgon igen!!

 

Det gick jue inte åt skogen då även om det ser så ut här haha... ;P

Kommentarer:

1 Lisbeth:

Den enda gång jag gillar maskros är den här tiden på året. Riktigt vackra att titta på till i början av juni

Sov gott

2 Susanne:

Lisbeth - Ja sen så flyger det jue sådant där vitt dun utav dom överallt... :P Och dom kan minsann växa precis överallt oxå... Natti natti och sov så gott du med!

3 Fighting Spirits:

Ska inte blomman vara i krukan... ;)



Underbart fint med vitsippor, jag bara älskar de, maskrosor är fina med så länge man inte har de i sin gräsmatta lr innan de börjar flyga.. =P



Must, must, must är ruggigt gott! =)

4 Susanne:

FS - Haha ja jag kanske ska ta och rycka upp dom och stoppa ner dom i röret... :)



Det är extremt mycket vitsippor i år och det är kul för det har känts som dom har varit på väg att försvinna mer och mer... Maskrosor kan jue växa precis vart som helst som sagt var... :P



Ska komma en sommarmust sen så man lär jue överleva... ;)

5 Fighting Spirits:

Hahhahahaa, var det ett rör... Trodde det var en kruka jag... =)



Tycker det är rätt anonymt av mig med, P?????????? och inte en chans att de får reda på att det är jag.... ;)



Heter du Susanne i real life med lr????

6 Susanne:

FS - Japp fast att jag vet dock inte vad det är till för... Får väl kika ner i det och se om jag blir något klokare... :)



Anonym med namnet är jag inte när det kommer till förnamnet men däremot till efternamnet... Och sen så berättar jag jue inte mycket om mig själv... Berättar inte om andra heller utan dom heter bara "polare" när dom väl nämns... Om det inte är någon med egen blogg som inte är anonym förstås...

Kommentera här: