Det var som katten

 

för jag har hittat min första geocache på min promenix idag... :D Träffade även på Herr och Fru And som låg och ruvade (sov?!) så jag ville jue inte störa dom med att ta kort... Lär väl få se dom och deras söta bebisar sedan framöver skulle jag tro... Dom är jue på samma plats varje år...

  

Nu kan man med andra ord kalla sig för burkletare då haha... Tur att man var klädd i cammo för folk tittade lite konstigt på en... Och en del till och med tutade!! :O Har lyckats sträckt mig i ryggen oxå och vet inte hur jag har burit mig åt... Kan man göra det i sömnen tro?!

 

Titta vad som jag hittade på Coop när jag var där och hämtade ut mina (förhoppningsvis rättsydda den här gången) gardiner... Ingen Sia glass eller den andra Marabou biten så jag får vara nyfiken ett tag till... ;) Har jue experimenterat själv i köket här nu så jag får väl vara nöjd... :P

 

Kan det innehålla jordnötssmör eller ♥ jordnötssmör ♥ tro?! ;P

Kommentarer:

1 Petra:

Va? Har de kakorna kommit ut i butik nu??????

2 Susanne:

Petra - Ja, jag blev så snopen! Men vissa butiker skulle jue få dom tidigare... Brukar dock aldrig hända i den här lilla staden... :)

3 Matilda:

När ungarna är ute på tur med deras föräldrar måste du minsann ta en bild på dem! :)



Haha, jag tror inte alls att det är jordnötssmör i.. du hatar väl det?! Eller? ;) Haha :D

4 Susanne:

Matilda - Ja det är ett måste varje år att få med dom på bild för dom är jue bara sååå söta... Kanske mata dom med lite proteinbröd... ;)



Haha nej det måste jue vara något helt annat där i för inte äter jag massor utav jordnötssmör inte... Nu blev näsan lååång! :P

5 Matilda:

Haha, om du matar dem med proteinbröd kanske dem inte är små och söta så länge till ;)



Nej men precis! Du vet väl knappt vad jordnötssmör är? Eller?... haha :D

6 FS:

Nej ska du börja leta burkar nu, hahahahahahaaaa.... Nej lyfta skrot är bättre! =)



Jag spanade på sia glassen idag med i affären men icke.... Undra vem som hinner först...



Måste testa det där kakorna till helgen om jag hittar de, älskar ju scweizernöt som chocklad... =)



Den där nöt brugaren ser lite konstig ut, vad är det?

7 Susanne:

Matilda - Haha tänkte inte på det... ;) Dom får nog lov att hitta sin egen mat med andra ord...



Ingen aaaning vad det är alltså... Menar jag har jue aldrig ätit smör... :P

8 Susanne:

FS - Haha nej då men var bara tvungen att leta fram denna nu när inte snön längre hindrade mig... :P



Den butiken jag ar i idag är inte så stor... Men dom hade i alla fall Sia glass... Såg att det fanns citron/lakrits...



Jag stod och velade om jag skulle ta den eller den med ren choklad... Men gillar jue nötter så... ;)



Det är enkelt sagt maräng med fluff... Recept kommer bara att jag har förfinat det hela...

9 FS:

Den citron glassen är god men den finska varianten, inte den svenska.. Hahahahahahahaa, lr rättare sagt jag har inte smakat på sias citron/lakrits men där emot väntar jag på spänning på den andra som ska komma... Såg allt i affären att de har salmiaksås nu till glass med och den hamnade i min korg! =)

10 Matilda:

Haha. Jag vet inte hur änder reagerar på protein... vad tror du? Vi kanske kommer ha jätteänder snart, haha!

11 kaffehörnan:

Jag jamar in ha ha

Ops då får jag massera dig frisk

kram

12 Susanne:

FS - Salmiaksåsen kom förra året men den är inget god... Om du menar den som stelnar... Chokladen är mycket godare... :P Jag väntar nog in hallon/lakrits istället för att köpa citron/lakrits... Om inte annat så kan jag göra sådan glass själv snart... :)

13 Susanne:

Matilda - Haha ja det kanske kommer att stå på löpsedlarna sen om det... Vilken tidningsanka blir inte det lixom... ;)

14 Susanne:

Kafehörnan - Tar du dig en jamare va... ;)

Är bättre igen nu och även huvudvärken är väck... Kommer från den trasiga axeln... :P Kraam!

15 kaffehörnan:

Rubriken

De var som katten

Jamar in

kram

16 Susanne:

Kaffehörnan - Förstod allt det... Spann jue vidare på det ämnet... :) Kraam!

17 kaffehörnan:

Kan höra din spinning i mitt öra

kram

18 Susanne:

Kaffehörnan - Haha spinner gör jag jue på gymet det... ;P Kraam!

Kommentera här: