En massa kärlek



Sitter i min favoritställning i mina nya favoritbralls - skräddarställningen och Better Bodies... Är i och för sig ingen hejjare på att sy... Så tur att Jotex skickar en ny längd åt mig på gardinerna... Kan bli blodprovstagning annars det... ;) Tur är nog att jag jue inte har så mycket längd heller för sjutton vad som det blåser ute!! Ska käka lite här nu innan jag ger mig ut på dagens promenix... Eller jag borde kanske äta mycket så att jag får lite tyngd och inte lättar och flyger iväg... :D

Kommentarer:

1 Fighting Spirits:

Men gud vilken fin lapp hon skrivit med till dig!



Ja fyll på med massor nu och håll i hatten så du inte blåser iväg.

2 Susanne:

FS - Jossan är väldigt speciell och tänker på sina vänner genom att verkligen visa det... Med lappar och mail och mess eftersom vi har ett ex antal mil mellan oss...



Ja jisses det är jue full storm ute! Hoppas att jag inte får årets första dopp bara haha... ;P

3 Fighting Spirits:

Vilade ju i söndags, hade hel dags vila imed jag var på lite raj raj i lördags, det enda jag gjorde i söndags var en två tmmar slappe med jycken.. =) Tror dock det var den lilla alkoholen jag drack i lördags som bröt ner mitt imunförsvar ihop med måndagens mastodonta träning...



Kroppen vilar ju på ett sätt under sjukdom men inte på ett annat sätt. Knepigt det där. Just nu vill bara min hjärna träna under de piggaste perioderna under dagen vilket inte är ofta.. Hahahahahaa, tog mig en tupplur precis med Runners i soffan, man blir ju inte mindre taggad av att läsa i massa träningstidningar men dum nog är jag inte att jag skulle träna nu, kunde ju försöka men vet att min energi tar slut direkt efter jag krängt på mig träningskläderna, energin och orken är inte på topp just nu....

4 Fighting Spirits:

Det lilla jag läst i tidningen så tyckte jag att den är bra! =) Får bara meila de och fråga vart min löparklocka håller hus... Skulle ju få med en sådan med prenumerationen.

5 Susanne:

FS - Ute bland en massa folk är det jue väldigt lätt att snappa upp dessa dumma baciller oxå... Så utav själva träningen tror jag inte att du blev sjuk...



Ja det är jue krig i kroppen när blodkropparna slåss för glatta livet... Ner med dom elaka lixom... :) Men har dom för mycket att ta hand om så tar det jue lite längre tid... Dom går för det viktigaste först tror jag... Träna när man är sjuk är big nono! Kan jue få hjärtmuskelinflammation och dö i värsta fall... Pumpen är jue en muckel oxå som sagt var...

6 Susanne:

FS - Ibland så tar det tid innan man får dessa prylar som hör till tidningarna tyvärr... Brukar jue hoppa på erbjudanden och sen säga upp prenumerationen... ;)

7 Fighting Spirits:

Gah, pratade nyss med de och de säger att de fått in 50kr för lite, konsigt sa jag jag betalade in det som stod på fakturan. Har fått meilat ngn titel data nu så de får lösa problemet enligt den här tanten i andra ändan av telefonen.... För hon kunde minsan inte göra det, weard...

8 Susanne:

FS - Men vad håller dom på med... Titeldata får jue lov att fixa det när dom har satt ett pris... Sen får jue dom ta det i sin tur med tidningen... Du ska jue inte bli lidande om dom har skrivit fel pris endera till kund eller tidning... Det löser sig no ska du se... :)

9 Matilda:

Byxor fyllda med antivärk, energi och kärlek skulle ju inte sitta fel! Undrar om det finns sådana cykelbrallor... haha :D



Haha, justja! Ja du och ord passar ju riktigt bra ihop :D något att tänka på när du ska lansera dina recept ;)

10 Fighting Spirits:

Fick tuppjuck imed fick ett nytt mail av titel data och där så funkade det inte meila såjag ringde igen och nu har jag betalat in 50kr x-tra så jag hoppas få min löparklocka snart då.... Hatar krångel och detta jäkla teknik samhälle när man inte ens får prata med tidningen i sig utan kommer till telefon centraler och tjosan, det var bättre förr... ;)



Så nu hoppas jag på att det ordnat up sig en gång för alla! =)

11 Susanne:

Matilda - Det tor jag säkert att Jossan kan fixa åt dig... Dom säljer nog massor av cykeltillbehör oxå för hennes kille håller på med långlopp... :)



Med det lekandet med ord så borde jag jue ha lättare att hitta på namn på mina experiment tycker jag jue... ;)

12 Susanne:

FS - Ja dom gör sig gärna så oåtkomliga som möjligt tror jag... Kanske för att dom är underbemannade som på alla andra jobb så ingen har tid att svara i telefonen... Hittade jue ingen mailadress till Jotex jag en det fixade sig över facebook som väl var... Har inte råd att ringa nu när jag bara har mobil... Och att man i regel får sitta i telefonkö... :P



Nu håller vi tummar och tår!!

13 Petra:

Byxorna är jättesnygga :)



Är de lika sköna som snygga?



Ha en bra em/kväll



kram

14 Susanne:

Petra - Dom är skitsköna! Har dom sen innan fast i den mörka cammon... Dom känns dock liiite mjukare, men är nog för att dom är sååå slitna nu... :D



Ha en toppekväll du med! Kraam!

15 Anonym:

Heeeeeeeeeeej

Åh va bra att posten äntligen sköter sig;)

Hoppas allt är bra i dag vännen.

Tror jag glömt svara på något meddelande från dig eller?!

Ja är lite vimsig idag, hi hi

16 Susanne:

Jossan - Heeej vännen!

Ja, jag trodde nästan att postis ville ha dom själv... ;)

Bara bra här... ska svamla in ett mess åt dig...

Inte vad jag kan komma ihåg haha... Lika vimsig jag vettu... :D



Kraaam på dig!!

17 kaffehörnan:

Hoppas du mår bra o hållit i rocken

Idag har de blåst

kram

18 Susanne:

Kaffehörnan - Ja mail om att du har skrivit till mig har tydligen blåst bort... Fick se först nu dina fotspår här... Allt bra med dig?! :) Kraam!

Kommentera här: