En närstudie

 

i bönbollar med bakepro (eller balls of pray som Emil sa... Tror att han ska få döpa mina recept framöver haha) som var dagens experimenterande här... Jag mixade sojabönor med mandelmjöl & bakepro & äggvita & riven gul lök & massor av olika kryddor... :P

  

Och här så kan ni se before and after picture... Lätt räknat oxå och se hur många som hamnade i min mage... :D Med andra ord så var dom ätbara... Inte hänt så mycket mera spännande här i mitt liv i kväll... Har legat och kikat på V och Criminal Minds... Skippade Anna med andra ord... ;)

Kommentarer:

1 kaffehörnan:

Visst fan de var hon idag

Så vackert du gjort

kram

Då får jag komma ihåg det, då kan jag dra många pennor

2 Susanne:

Kaffehörnan - Det går säkert i repris någon dag eller på play till och med kanske... Gillar att göra mat som man även äter med ögat... :) Men du vet what comes around goes around... ;) Kraam!

3 Fighting Spirits:

Jag Skippade inte Anna, tycker hon är rolig att se på.



Jag trodde det var ngn nytto bröd du gjorde men tji fick jag.. =)



Gubben min han hatar allt vad cardio heter så jag tror inte han hade viljat jaga mig.. ;)

4 kaffehörnan:

Gomorron söta du

Inget bus av mig idag, ska va snäll pojk idag

kram

5 Susanne:

FS - Var programmet något att ha då... Eller var det samma lika som förrut?! :)



Vegetariska köttbullar kan man kanske kalla dom för... Såg jue ut som vilka proteinbomber som helst först... ;)



Haha då får han väl sitta med den andra klockan och ta tid på dig och jaga på dig på det viset istället... :P

6 Susanne:

Kaffehörnan - God morgon vännen!

Så jag får vakna till i lugn och ro här menar du... ;) Kraam!

7 Fighting Spirits:

Jag tycker hon är bra. kollade även på programmen när de sändes i tv3. =)



Kanske lite väl överdriven är hon men de tär ju alla häslogurun tycker jag men kul att se på när folk kommer till insikt! =)

8 Susanne:

FS - Jag kikade på det förr oxå men tröttnade på det... Tänkte om hon hade ändrat upplägg på programmet, eller om hon kör på samma lika stil ännu?! :) Det skulle vara för dom som är med i programmet som jag skulle kika på det i så fall... Läste att TV4+ fick ett uppsving med programmet...

9 Fighting Spirits:

Det var precis samma stuk på programmet som innan.



Kul för tv4+, brukar dock kika på de rätt ofta imed jag gillar Per Moberg och Vad blir det för mat? =)

10 Susanne:

FS - Oki... tänkte att hon kanske kunde ha hittat på något nytt... :)



Har inget som jag följer på den kanalen nu tror jag... Orkar inte med alla matprogram... Det får lov att räcka med alla serier som jag redan följer... ;)

11 Malin I Form:

De såg väldigt goda faktiskt!

12 Kaffehörnan:

Bäst o inte reta upp dig

Varsamt o lugnt

Kram

13 Susanne:

Malin i form - Och utan lök och en del utav kryddorna så kan man jue äta det utan att steka det... :)

14 Susanne:

Kaffehörnan - Ja, jag som är sååå stooor och staaark menar jag... :D Kraam!

15 Gosiga jag:

Jag måste bara säga en sak

Du är rar

16 Susanne:

Gosiga jag - Haha försöka duger! ;)

Kommentera här: