Ensam är stark

 

För jag klarade jue av detta alldeles själv haha... Man blir stark av att äta jordnötssmör tror jag... ;) Och nu så ligger det även lite grillad kyckling i magen... Mumsfillibabba även om jag fick grilla den inne... Det är sådana här dagar som man saknar en balkong eller en uteplats... :P Härligt soligt väder och hela 17 varma plusgrader!! Tänkte inte att lägga in några bilder på maten så att ni inte tror att det är en matblogg det här... :D

Däremot så ska jag lägga mig i soffan och kika på Mästarnas mästare!!

Kommentarer:

1 Matilda:

Har du tittat på kanal5 och programmet Fenomen? Haha. Kom genast att tänka på det när jag såg skeden... :)



Jo, det är ju helt sant. Klart att du ska försvara dig, men jag lovar, inte kör jag på dig inte :)

2 Susanne:

Matilda - Haha nej det är ett program som jag inte har sett på... Men man kommer osökt att tänka på Uri Geller när man ser den där skeden... :)



Men då lovar jag att inte sparka dig... ;) Du får med andra ord fortsätta att jobba på cykeln...

3 Fighting Spirits:

Vi visste ju redan att duvar stark.. =)



Jag tog mig ut på en promm med jycken och helt underbart var det.. =)



MM det har vi med kikat på och satan vad jag garvade åt Limpars tabbe att komma över bommem och stackars lagkamrater som fick den i huvudet ett x-antal ggr..... =/ Han är så taktisk och vill inte förlora så jag tyckte det var ett skönt nederlag åt han.. =) Skadeglad, jag??? JAPP! =)

4 Susanne:

FS - Ja det är faktiskt något som är intakt på mig för det har jag fått uppmätt på sjukhus på alla möjliga vis... :)



Nu är det mörkt så nu så ska jag väl kunna hålla mig lugn inne... Har precis svept ihop lite proteinbollar oxå... :P



Väggen var jue dråpligt när dom andra fick hjärnsläpp och glömde honom på andra sidan... Men stackarna och få den där träbiten över sig stup i kvarten... Skadeglad kan jag däremot inte vara för jag vet inte hur man är då... Men jag är jue inte som alla andra i och för sig... ;)

5 Fighting Spirits:

Skadeglädjen är den sanna glädjen sägs det jue... =P



Tyckte det var komist när han stod där bak och försökte ta sig upp hahahahhahahhaaaa... =)



De där spirorna borde man haft, då hade jag löpt som en gasel.. =)

6 Susanne:

FS - Haha ja då så har jag missat något då med andra ord... :P



Han är jue inte den längsta heller om man säger så... Borde ha haft den där längden på benen så hade han bara klivit över... :D



Häftig med Stenmark tycker jag att hela Sverige stannade när han tävlade!

7 Fighting Spirits:

Stenmark är ju hur häftig som helst, en sådan go och lugn gubbe som man bara vill krama... Men tyckte dock att media behandlade han orättvist men det sa han ju själv med..

Men vilken form han ör i fortfrande helt sjukt imponerande!

8 Susanne:

FS - Ja att han orkade att hålla igen där alltså... Men skönt för han att få säga vad han tyckte nu i alla fall... Snacka om att leverera med dom höga förväntningarna... inte alla som skulle ha klarat av... Han har aldrig slutat träna så därför så har han jue bra form fortfarande... Läste om han i någon av alla dessa träningstidningarna... :)

9 Fighting Spirits:

Ja han är mäktig gammel gubben, önskar att man själv är så fin trimmad så gammal.. =)

10 Susanne:

FS - Haha men så gammal är han jue inte ändå... Han är jue född 56 så vad blir det... 55 bast... :)

11 Fighting Spirits:

Då är han som mina föräldrar och inte fasiken är de i sådan toppform.. =)

12 Matilda:

Jag hade dålig koll på vem Uri Geller var innan jag såg trailern för "Fenomen".. så kikade jag på programmet när Thomas Fogdö var med. Hade ju varit sjukt spännande om man hade trott på sådant där...

13 Susanne:

FS - Menade inte formen på honom utan att han inte är så gammal... :D

14 Susanne:

Matilda - Han var jue på topp för många år sedan för att sedan var tyst om honom... Nu så har dom tydligen väckt liv i han igen... Men vad jag förstått som så går hans program väldigt dåligt... Ligger jue samtidigt som Mästarnas mästare så inte så konstigt kanske... :)

15 kaffehörnan:

Behöver jag hjälp med styrka ringer jag dig

Mums me kyckling

kram

16 Susanne:

Kaffehörnan - Ja bara att jag inte bryter sönder saker och ting så... Akta dina revben! :D Kraam!

17 kaffehörnan:

Dom vet jag att du är rädd om o acksam om

kram

18 Susanne:

Kaffehörnan - Haha ja inte som min pappa som kramade sönder revbenen på sin doktor... :O Kraam!

19 kaffehörnan:

ska vika tvätt vännen

Hej så länge

kram

20 Fighting Spirits:

Jo jag vet att du inte menade hans form, jämförde bara han med mina otränade föräldrar.. =)

21 Susanne:

Kaffehörnan - Oj mitt i natten! Jag smet i säng jag så god morgon... :) Kraam!

22 Susanne:

FS - I mina ögon så är han till och med för mager nu... Tv lägger jue på även på en 5 kg i bild oxå så hur ser han ut IRL tro... Men smaken är som baken... :)

23 kaffehörnan:

Hey girl

Wow pratar mannen ett annat språk ha ha

Ha en snygg dag

kram

24 Susanne:

Kaffehörnan - Hej vännen!

Haha ja nu är det jag som inte förstår någonting... ;)

Ha en toppendag du med! Kraam!

25 Fighting Spirits:

Filura på du.... =)

26 Susanne:

FS - Ja det är jue en fördel att jag vaknar till liv först så att det kommer några vettiga ord... menar siffror ur mig... :D

27 Lisbeth:

Lite Uri Geller varning där. Sprang till Ica Kvantum och köpte glassen. Så där tyckte jag. Hallonsmaken var god men hade väntat mig lite mer sting

Ha en fortsatt bra dag

28 Susanne:

Lisbeth - Jag kanske oxå får en egen teveshow snart då haha... ;) Då tyckte vi lika om glassen för jag ville ha mer sting i form utav lakrits... Den fick man jue leta efter... :P Ha en bra dag du med!

Kommentera här: