Ett två tre

 

Nu så har jag jue fått årets Friska Karlstad karta... Kanske ska ta och leta efter stolpar istället för burkar eller vad säger du Bro?! ;) Ut på promenix ska jag nu i alla fall för nu så har det äntligen slutat att regna... Sen blir det en tur in på gymet så klart!! Efter det så ska lapplisa ner på stan med alla sina kuponger... :D Grannen däremot har jag skickat till Ica Maxi och köpa äggvita på dunk åt mig... Inte den som fastnar med fingret på min ringklocka dock... Så igår monterade jag ner fanskapet (ursäkta språket) för höll jue på att få en hjärtattack varje gång det ringde på dörren... :O

Kommentarer:

1 FS:

Äggvita på dunk??? Ok, hembränt på dunk men äggvita??? Hahhahahahaaaa.... =)



Jag har Ö o B på väg till jobbet jag...

49kr för 4.5kg Spar tvättmedel, helt ok pris.. =)

2 kaffehörnan:

Ikväll blir de en liten skål med popcorn

kram

3 Susanne:

FS - Japp så slipper man att hålla på att slänga all äggula... Har bara funnit hos grossist förrut och då måste man ha företagskort för att köpa... :)



Kom hem med lite fynd från olika butiker jag och nu så ska det bli maaat... :P

4 Susanne:

Kaffehörnan - Här blir det rostbiff nu och fyllda champinjoner bland annat... :P Kraam!

5 Ousa:

VA? Finns de att köpa på ICA? Jag har lyckats köpa mig en dunk via en restaurang i sthlm. Men du menar allts att ICA Maxi har?

iver

6 Susanne:

Ousa - Ja här i min lilla stad i alla fall... En kompis köpte det där igår... 1 liter för 30 kronor... Du har bild på den på min logg på facebook... :)

7 Jenny:

Vaa - äggvita på burk på Ica Maxi? Holy macaroni va bra! Måste jag kolla in :D

8 Petra:

Nä inget regn här inte. Bara SOL :)



Ja vinner du så är det kanske mer värt en alla burkar ;)



Ha en bra kväll



Kram

9 Susanne:

Jenny - Ja det är jue kors i taket lixom... Som jag har längtat efter detta! :)

10 Susanne:

Petra - Det slutade att regna här i alla fall men ingen sol dock... Även om min widget visar det... Veliga vädergudar! :D



Ha en härlig kväll du oxå! Kraam!

11 Matilda:

Okej, jag såg den i någon undersökning jag fick skickad till mig... tror jag, haha. Eller så var det i mailet från IKEA Family. Runda sängar vore lite coolt att ha, men då kanske risken för att trilla ur är större, haha!

12 Susanne:

Matilda - Det var säkert i samma mail från våran lilla ikeafamilj... :D Ja då rullade man nog ur lättare tror jag... Ingen vägg som den står mot som tar emot som stöd... Vad är värst gå i väggen eller ramla ner?! ;)

13 Popcornskillen:

Gokväll rara du

De va gött me popcorn

Kram

14 Susanne:

Kaffehörnan - Här ska jag göra mig en kesellaröra nu till The Event på teven... :) Kraam!

15 Matilda:

Haha, bra fråga! Jag har faktiskt ramlat ner från sängen och jag kan säga att det känns.. men gå in i väggen känns väl sisådär.. beror väl på hur man gör det, haha!

16 Anonym:

Måste spana på det, äggvita på dunk... Inte sett det än i våran affär vad jag vet...

17 FS:

Förra var jag... =)

18 Susanne:

Matilda - Jag har allt lyckats med det jag oxå fast att jag har en dubbelsäng... :D En gång så slog jag i knät nåt så otroligt... Jag vaknade jue till liv minsann! ;) Hur går det med dina ben då sen vurpan?!

19 Susanne:

FS - Det är nytt för att "vanlig" butik har det... Innan har det alltid varit bara företag som restauranger och så som kunnat köpa det... Då fick man vara bundis med någon med företagskort och åka till grossist... ;)

20 Susanne:

FS - Blogg.se seeegar sig jue nåt fruktansvärt och har gjort dom senaste dagarna på kvällen... :P

Kommentera här: