Galghumor

 

Jag har inte bara en personal shopper utan jag har två... ;) Idag så kom en polare förbi med grytgaller som jag ska ha som underlägg till alla mina brödexperiment... Han hade även köpt med galgar så att jag kan hänga in mina vinterkläder... Haha men man köper vad man betalar för dom hänger mer eller mindre på sned allihopa... :O

Nu så har han puttrat iväg och jag ska mumsa i mig min dundergröt och gå ut och promenixa... Solen har jue återvänt till Solstaden idag så det är hur härligt som helst ute!! :P Dax att hämta ut ett paket oxå vad nu det kan vara för något... Nyfiken som jag är så lär jag väl springa till Coop... Och även passa på att shoppa lite mat kanske... :D

Kommentarer:

1 kaffehörnan:

Här blir de plats med goa grejer

kram

2 Susanne:

Kaffehörnan - Ja och förhoppningsvis läckrare kort oxå... :) Kraam!

3 FS:

De där gallret är gööör bra på reeen göteborsgka... =)



Hoppas du fått vara ute i massor. Vi hade tur och det regnade under natten här istället, nästan torrt och fint på vägarna imorses man såg bara litet spår av regn.. =)

4 Matilda:

Haha, du får bjuda oss läsare på en morgonfrilla ;) bjuda på ett gott skratt är väl det bästa man kan bjuda på? :D Haha!

5 Susanne:

FS - Ja det står jue still och är mindre än det från ugnen = perfekt! :)



Ville inte gå in nu så härligt är det ute... Men magen säger annat haha... Så jag får snällt ställa mig vid spisen och svettas lite... :P Sen så lär jag jue bli en soffpotatis ikväll igen...

6 Susanne:

Matilda - Det har jag jue redan gjort fast att det är ett tag sedan nu... ;) Sen fick ni jue bara se överdelen av huvudet eftersom jag vill hålla mig anonym och inte synas på bild... :)

7 FS:

Nej nej nej ingen fluff till han då blir det för dyrt... =)

8 Anonym:

FS - Han får komma och hälsa på mig hör jag så att han får fluffa till sig lite... :)

9 Lisbeth:

Skulle absolut behöva minst en personal shopper. Får inte ändan ur vagnen att shoppa fast lusten finns.

Får nog gå på paketlinjen ifall jag inte hittar någon

Ha en fortsatt bra kväll

10 Anonym:

Lisbeth - Springa i affärer är inte min starka sida heller... Jag kikar alltid ut vad jag ska ha innan och sen in och köper det... Annars så trycker jag hellre på shoppingknappen... Brukar att vara billigare över nätet oxå... :) Ha en bra kväll du med!

11 FS:

Hahahhahahaa, skall voffa till han fluuff fluff sedan och se vad han säger... ;)



Skulle vilja se dig gå ut och promma med han och han blir arg på en annan vovve imed ditt balans sinne och 50 pannor som drar iväg... Det roliga är att han låter farlig men komer den andra hunden fram till han så blir han rädd, ahahhahahaaaa.. Där av hans beteende mot vissa vovvar med..

12 Susanne:

FS - Haha kommer väl en bild sen framöver där han har fluff runt hela munnen... :P



Bara jag är beredd så är det ingen fara för styrkan är intakt... Gåller bara att luta sig bakåt... :D Balansen är jue knas mest för att känseln inte är rätt... Men ser jag så känner jag lixom... Svårt att förklara plus att andra sinnen som hörsel oxå kickar in... Kroppen är finurlig!

13 Elin:

Smidigt att ha en personal shopper!



Oh, 30 + det är inte dåligt. Måste vara för att ni ligger lite längre in i landet än va vi gör... =/?



Ja, land med tidsskillnad. Då sparar man ju hur mycket som helst! :P XD



jag tror jag såg det förut att du försökte laga nyttiga sådana (macarones). Lyckades du?

14 Susanne:

Elin - Precis... och särskilt när man inte har bil själv så att man tar sig till butikerna...



Jag bor i en hörnlägenhet som har sol på sig dygnet runt... Därav värmen... Är jue varm även på vintern... Klarade mig jue utan element när det var -25 uted bara med lite tända värmeljus... :P



Vet jue inte hur dom onyttiga smakar... Men dom som jag bakade vart goda i alla fall... Följde jue recept men bytte ute mot nyttiga ingredienser... :)

15 Matilda:

haha, ja just ja! nu minns jag :) men du behöver inte visa så många bilder på dig, du förgyller ju dina inlägg med massa mirakelnudlar och andra spännande saker! :)

16 Anonym:

Matilda - Härligt att du kommer ihåg det... :) Ja nu är det nog dax att jag hittar på något nytt experiment igen tror jag... Får nog lov att bli en liten shoppingturné... :P

Kommentera här: