Ge mig ett handtag

 

Haha det var jue värre än det värsta gympass att bära hem detta med nytränade armar... Dom skakar på mig än och gissa om jag är svett!! :P Jag har jue ett par kilometer att gå och bära hem dessa paket på och i motvind dessutom... Ni kan jue tänka er lilla mig med detta vindfång... :D

 

Snacka om cirkus till max lixom... ;) Och på tal om max så höll jag på att ta det och marinera pippin i nu... Vem vet det kanske hade blivit gott... Vad som ska bli gott är att få äta en gång till... Mellanlandade jue hemma förrut efter första promenixen och gymet och tankade ny energi... :P

 

Älven håller på att gå upp!! Vilket härligt soligt väder som det blev idag med hela 10 plusgrader... :P Det känns även inne på gymet men nu så bygger dom om så att det ska bli bättre AC... Fick mig en banan utav dom idag bara för att jag är så snäll... Läs ger dom en massa tidningar... ;)

Och det jag tränade var som sagt var biceps och triceps plus axlarna (rehab)... Ja för sjutton gubbar jag körde jue mage oxå kom jag på... :D

Kommentarer:

1 Jennifer:

Tänka dig att gå på bio inom snar framtid? :)



Börjar få de riktigt tråkigt under vardagarna efter skolan också nu :P

2 Susanne:

Jennifer - Aha! Så du kan du gå på vardagarna oxå alltså... Vilken film vill du se och när?! :) Jackan finns hos mormor förresten...

3 Jennifer:

Javisst kan ja de, vart läxfri i flera veckor.

De är väll isådanafall Big momma, Ritualen och Hur många lingon finns de i världen haha :P



Jo, var hos dom igår så har den ^^

4 Susanne:

Jennifer - Oki men det blir den tidiga i så fall väl... ;)

Ska spana in filmerna men Ritualen låter bra haha... :P



Passade den?! Ska rensa mer i garderoben ifall du vill ha tishor...

5 Jennifer:

Såklart, kan ju int sitta uppe när de är skoldag efteråt (a)



Jajamensan, klarar mig nog utan tishor ett tag :)

6 Susanne:

Jennifer - Haha fick jag för att jag retades för att du skulle somna på kvällen... ;) Oki då lägger jag ut dom på Tradera så får vi se om någon vill ha dom... :)

7 Fighting Spirits:

Måste varit en rolig syn, stora paketet och liten Zuzie.. =P

Då har du kommit till den rätt så jag slippe etferlysa dig då.. ;)



Kusin vitamin bor ca 3km från centrum sa hon till mig och har nära till ngn Ica nära skvallrade hon med. De hade varit och kollat på ngt svin stort gymm tydligen som finns i Solstaden men kommer ej på namnet... Hyres är det med sa hon, kom ju inte ihåg att fråga efter gatan jag.... Hon var där i helgen men tillbaka i götet igen för jobb, får väl se när hon föyttar dit på heltid imed jobet men karl hennes bor där och hon vill att han skall börja tjäna massor med pengar så hon kan bli en lyxhustru, hahahhahahaaa.... =)

8 Matilda:

haha, hade nog faktiskt velat sett dig gå där i motvinden ;) men ja, sedan hade jag nog gett dig ett handtag, haha.



ja men då satsar vi på hösten! även om värme är uuuunderbart :D

9 Susanne:

FS - Ja jisses jag är helt slut i armarna nu... Men precis som det ska vara... :P Lär inte ta mig ur soffan förrens jag ska in till sängen... :D



Då bor hon säkert på ett område som heter Wåxnäs... Där är det ett nybyggt gym nu... Eller rättare sagt det har funnits förrut oxå men nu i nya lokaler... KMTI heter det... Annars så finns det bra många gym i denna stan... Ja lyxhustru vore jue inte helt fel... Eller åtminstone att man hade lite mera pengar att röra sig med... :)

10 kaffehörnan:

Hej vännen

Oj oj vilket mega paket, jag hjälper dig

kram

11 Susanne:

Matilda - Det blev en paus vid den där bänken faktiskt haha... Paketet var liiite större och tyngre än vad jag trott... Lite otympligt att bära... :P Du kunde skaffa pakethållare till cykeln vet jag... ;)



Ute är det underbart men inte inne i min lya där det står totalt still... Ingen hit att laga mat vid spisen då... Den nakna kockan lixom... :D

12 kaffehörnan:

Hej hopp

Du gav din åsikt i min undersökt

Du har fått en länk som tack för hjälpen

Tack

13 Susanne:

Kaffehörnan - Hej vännen!

Det säger du nu det när jag väl har släpat hem det hihi... ;) Kraam!

14 Susanne:

Kaffehörnan - Hej igen!

Oj vad snäll du är... Tack så mycket!

Jag lär väl shoppa en massa sen oxå kan jag tänka mig... :) Kraam!

15 kaffehörnan:

Underbara du

Får 5 underbara mjuka kramar

16 Susanne:

Kaffehörnan - Du var inte snål du inte... :) Kraam!

17 kaffehörnan:

Nix pix

De är bara sanningen

Idag busar jag inte med dig ha ha

kram

18 Susanne:

Kaffehörnan - Haha ja man vet jue aldrig när det kommer till dig... ;) Kraam!

19 kaffehörnan:

Nej du ska ek känna dig säker

kram

20 Susanne:

Kaffehörnan - Kanske tur att du är nere i grötlandet... :D Kraam!

21 kaffehörnan:

Gonatt vännen

kram

22 Susanne:

Kaffehörnan - Natti natti vännen och sov nu så gott! Kraam!

23 Lisbeth:

Som tur är orkar man bära det mesta när man vet att det är något roligt i paketet

24 Susanne:

Lisbeth - Ja precis! Tog mig jue lite pausar efter vägen oxå... Och så tänkte jag bara dit fram och bara så många steg till osv... Till slut så var jag hemma... :D

Kommentera här: