Gladiatorerna hemma hos mig

 

Färjestad har hyrt ut Löfbergs Lila Arena fram till midsommar till Meter Television som ska spela in en storproduktion för TV4. På fredagen avslöjades att det rör sig om Gladiatorerna.

Meter Television hyr arenan från 26 april och fram till midsommar. Själva inspelningarna sker 9-12 juni och 17-19 juni inför storpublik. Här i denna artikeln så kan ni läsa mer om det hela.

Och nu till min träning då som blivit både promenix (bärandes matkassar hem oxå) och gym... På gymet så körde jag rehaben och även styrka för axlarna plus ben... Så nu lär jag nog inte promenixa tebax ner på stan och lämna in deklarationspappren som jag glömde... ;)

Biljetter till detta evenemang får jag jue lov att inte glömma att köpa!! :P

Kommentarer:

1 lovisa:

vad gör du denna fredag?:)

2 Susanne:

Lovisa - Det blir en lugn kväll för jag har kört ben på gymet och precis fått mat i magen... :P Själv då?!

3 lovisa:

sV: vad härligt:D jadu inte mkt alls:/

4 Susanne:

Lovisa - Ja man blir så där gött trött... :D Kan vara skönt att bara vara ibland oxå och inte göra någonting alls...

5 lovisa:

sV: absolut:D vad händer på valborg?:)

6 Susanne:

Lovisa - Jag vet faktiskt inte... Har inte planerat något... Men nåt bus ska jag nog komma på... ;) Du då?!

7 FS:

Men gud vad kul att du har de så nära, hade oxå viljat kika på det live. Lär vara mäktigt! =)

8 Susanne:

FS - Risken finns jue att jag kommer att tycka att biljettpriset är alldeles för dyrt... ;(

9 Lisbeth:

Programmet spelades in för några år sedan här i Sundsvall.

Jag var inte dit men dom som gick sa att det hade varit mycket bättre med live än på tv. Stämningen hade varit så laddad och den kan man ju inte känn av genom tv rutan

10 Susanne:

Lisbeth - Ja det är jue en helt annan känsla live än att sitta hemma i soffan och kika på teven... Särskilt när jag känner dom flesta som ska vara med i programmet oxå... Kul att få ha dom här i min lilla stad även om man kanske inte hinner att ses... :)

11 Matilda:

Om du inte vet det, så tänkte jag upplysa dig om att det arrangeras cykeltävling i Hammarö under 3 dagar nu.. kanske ser du någon trevlig cyklist som du kan heja på :)

12 Kaffehörnan:

Tjejen till vänster var vacker

Kram

13 Susanne:

Matilda - Det har jag missat! Det är bäl en väldigt framgångsik tjej som kommer därifrån som cyklar som jag nu har glömt namnet på... :) Kan det vara Emma nånting tro?!

14 Susanne:

Kaffehörnan - Är en gammal bild det där och det paret till höger är tyvärr i himlen nu för dom körde ihjäl sig... :( Kraam!

15 Matilda:

Hm, nästan mer än vad jag själv vet! Den duktigaste svenska damcyklisten som vi har just nu heter Emma Johansson men hon kommer från Sollefteå.

16 Susanne:

Matilda - Jag kanske blandar ihop henne med Hammarö haha... Hon kanske har vunnit en tävling där förrut... Vet det stod om henne i tidningen då och gav jag dig inte en länk tro?! Mitt minne du vet... ;)

17 Matilda:

Hm, nu är det mer än vad jag själv kommer ihåg! Haha! Vilka minnen vi har så här när det snart är natt ;)

18 Susanne:

Matilda - Haha tur att jag inte är ensam då... Vi får sova på saken... ;) Men det är jue ett tag sedan som jag nämnde det så det är inte så konstigt... :)

19 toves träningsblogg:

åh kul :) du vet möjligen inte vilka fitness/bodybuilder som ska vara med? Vet att chris o anna-maria blev tillfrågade men kom inte med..

20 Susanne:

Toves träningsblogg - Det är många av dom nya som inte kom med tyvärr... Så vi kommer nog att få se en hel del "gamla rävar"... ;) Allt är jue inte klart än dock och liiite hemligt... En del vet jag och del inte... än... :)

Kommentera här: