Här spisar vi



äggvita på dunk... :D Grannen ringde på förrut och levererade denna till mig för 30 kronor... No more äggulor i slasken... Fanns visst även det på dunk oxå... Frågade dock inte om priset på den eftersom det inte är av intresse för mig... Ett kilo i denna förpackning och en äggvita väger cirka 35 gram... Ja i alla fall mina som kommer från small ägg... :P

 

Har fyndat mera idag all by myself... ;) Det blev ett par träningsbrallor i 3/4 längd från adidas... Skönt när det blir varmare ute... Och inne på gymet som idag när allt stod stilla... :P Vet inte om byggjobbarna lyckats med något eller vad det var för fel... Ingen musik var det heller så det var verkligen tyst... Tjötade lite med Kenneth bara...

Tränade mer än käkmusklerna gjorde jag jue faktiskt oxå... :D Idag så blev det rehaben för axlarna som vanligt plus biceps och triceps... Som avslutning när inte axeln ville vara med längre så körde jag lilla magen... Uppvärmningen var som vanligt min kära promenix ute... Begriper mig inte på dom som står på dessa löpband istället... Men alla är vi olika!!

Kvällen har jag jue tillbringat med en polare i soffan och lite serier... ;)

Kommentarer:

1 Fighting Spirits:

De där läkerolen såg helt klart intressanta ut, lakrits med... Bäst med salmiak ändå tror jag riktigt mums..



Perfa med den äggvitan för de som inte äter gulan, vill gärna prova på ett mellanmål med äggvita och det kanske man kan göra nu när den dunken finns, jag är för snål för att slänga saker och ting så hunden har fått sig rätt mkt äggulor i sitt liv.. =)

Det känns inte bra att slänga så mkt mat på ngt sätt men nu kanske det bekymret är löst! =)



Jag värmer upppå gymmet göra jag imed jag tar bilen till gymmet, för långt för mig att gå dit specielt på vardgr, en väg 40min och då ger jag 80min imed tur och retur tid till hemmet och hunden..=)



Har fundilerat på att promma dit men det får bli under helger när mer tid finnes... =)

2 Susanne:

FS - Hittade dom på Apoteket och var tvungen att testa två utav dom... Fanns fyra olika smaker annars... Dessa är kola/mint och lakrits/vanilj... :P



Bra att ha vovve när man inte äter äggulor för det är jue bra för deras päls... Tycker heller inte om att slänga mat men här så gör jag det... Köper dom små äggen så är det inte så mycket som slängs... ;)

Nu blir dock inte denna äggvitan lika fluffig så vi får se om jag kommer att köra med både ock...



Jag tänkte mer på dom som bara går på dessa band i timtal och sen inte tränar något annat... Tänkte hälften och skrev hälften som vanligt... :D Själv så går jag jue både efter och före gymet...

3 Kaffehörnan:

Så snyggt du fotat

Kram

4 Susanne:

Kaffehörnan - Haha ja man ser mina armar och hår i ytan på spisen... Men var på kvällen så jag utnyttjade det ljuset... :) Kraam!

5 Matilda:

haha, bra jobbat hörru! själv trillade jag ur för att en kompis puttade ur mig... gills det? haha.

jo då, mina ben mår bra. eller i varje fall mitt vänster som inte skadades överhuvudtaget. det högra känns okej men fortfarande lite ömt och stelt, men ja, det är bagateller!

6 Susanne:

Matilda - Haha jag far jue som en helikopter i sängen så inte undra på att jag far ur lite då och då... Du skulle se min frisyr på morgonen... or nooot... ;)

Gott att det rullar på åt rätt håll i alla fall... och att du inte skadade dig mer än vad du gjorde... Hoppas ingen puttar omkull dig där nu bara... :P

7 Fighting Spirits:

Nej jag förstår inte heller de som går där timtals dag ut och dag in, gå ut så får du d-vitamin boost med samt frisk luft gör en så mkt gladare.. =)

Men men deras val, får väl samtidigt ge en iloge till de imed jag själv tycker cardio på gymm är ap tråkigt och har ingen ork lr energi till att stå där och veva... ;)

8 Susanne:

FS - Tur att vi alla är olika som sagt var... Många av dom vill nog se alla siffror och räkna kalorier... Kanske inte alla som äger en pulsklocka... Själv så använder jag mig bara utav det när det är för halt för mig att gå ute... En back up plan lixom... :)

9 Fighting Spirits:

Men de där kaloriräknarna är inget att lita på imed det är så individuellt....



Äger ingen sådan och kommer nog integöra det heller om inte den klockan som jag får av Runners kommer ha det men jag bryr mig inte om kalorierna jag förbränner bara jag kommer ut och rör på mig men däremot vill jag veta hur lång tid jag sprungit under mina joggingturer och det är det enda...



Blir för mkt att hålla reda på allt, framför allt skall det vara kul att röra på sig och ingen stressfaktor om att bränna kalorier.. =)

10 Susanne:

FS - Många som jagar kalorier ser det nog inte så utan mår bra utav att se den summan som står att dom har så kallat bränt...



Äger ingen jag heller utan har en klocka med pulsmätare för det kan vara kul att se... I den är det även stegräknare och vanlig klocka och lite annat som jag glömt... Glömmer jue till och med att använda den... ;)



Jag gör ingenting som jag inte tycker är kul... och som kropp och knopp vill... Här lärt mig att lyssna på den efter alla år... :)

11 Julia:

Jäklar vad smart med äggvita på dunk! Vart finns den att köpa? :)

12 Susanne:

Julia - Den finns på Ica Maxi i Karlstad... :) Vet ej hur det är med resten utav landet...

Kommentera här: