Inget handarbete

 

Haha trodde jag ja när jag tog min maskin till hjälp istället för att använda mina armuskler och knåda degen... Fick allt lov att ta i både när jag skulle ha ur degkroken och sen även barssmeten ur bunken... :P Nu så står den dock i kylskåpet för kylning förrutom det som hamnade i min mage... Och även lite här och där så en spadusch innan jag ger mig ut i solen igen vore jue inte helt fel... Disken blundar jag för just nu... ;)

 

Inget in i ugnen denna gången med andra ord och lite andra ingredienser... Dock är fortfarande huvudingrediensen jordnötssmör... Nu så testade jag med crunchy och då blir det jue inte lika creamy... ;P

Kommentarer:

1 Fighting Spirits:

Det är ju farligt att kika in här, nu blev jag jue hungrig och suuuuuugen på massor med gottaaaaa... =)

2 Susanne:

FS - Ja hur ska du klara dig till påsk nu då med allt godis... :) Tänkte att påskkärringarna kunde få vara försökskaniner till detta... ;)

3 Petra:

Håller med föregående talare. Nu blev man sugen igen ;)



Ha en bra kväll!!



Kram

4 Susanne:

Petra - Ja tänk om alla bodde lite närmare så kunde ni få smaka... Har kyckling på grillen nu om det kan vara till belåtenhet... Ta med ett gott humör och kom... :)



Må så gott! Kraam!

5 Fighting Spirits:

Det kommer gå hur bra som helst i påsk tror jag med godiset...



Har en plan ser du... =P

6 Fighting Spirits:

Ja hahahahhaa,han pinnade på med sina pinnar i skogn och letade efter pinnar med.... =) Mkt pinnande var det och så hade han en flås kärring i andra ändan, flåset tål knappt ngt nu imed pollenet så det var tur jag fick drag hjälp uppför backen! =)

7 kaffehörnan:

Denna skulle jag kunna smälla i mig bums

kram

8 Susanne:

FS - Tar du ett plan och åker till Blåkulla med istället för med kvasten... :D

9 Susanne:

FS - Kan tänka mig att det är som att andas genom ett sugrör... :P Det kan jue regna på nätterna så att det tar ner pollenet så det inte flyger omkring så... Läste om något nytt bra medel annars hösnuva... Ska jag leta reda på det?! :)

10 Susanne:

Kaffehörnan - Det är en stooor bit och väldigt mäktigt så då lär du nog bli mätt i magen sen i alla fall... :D Kraam!

11 Fighting Spirits:

Så du menar att jag är en liten bitch du och ska fara iväg, hahahahahahaa... Kanske vem vet... Men det är på fredag jag ska dit, ska du haka på, du får nog plats på samma skaft som mig... =P



12 Susanne:

FS - Klart att vi häxor ska flyga till Blåkulla! :D Finns jue till och med en grupp på Facebook om det och då så måste det jue vara sant... ;)

13 Fighting Spirits:

Ok, på fredag drar vi då!!!! =)



Piasavan lämnar jag hemma och tar fin kvasten jag...

14 Susanne:

FS - Jag äger jue inge kvast ens jag så jag får nog lov att åka snålskjuts på din... Och som jag har sönder saker så är det nog säkrast oxå... :D

15 Fighting Spirits:

14 grader i skuggan har vi, lr rättare sagt under altan och på altan lyser soln just nu.... Så den kanske missvisar men gött är det... =)



Bårde ut med jycken istället och njuta lite mer av vädret...

16 Susanne:

FS - Här står det på 17 grader ute och inne vågar jag inte titta på... Var 25 i morse när jag kom upp... :P Men hur härligt som helst!



Borde ut igen jag med men just nu så äter jag... :D

Kommentera här: