Jag ligger efter

 

med alla mina träningstidningar nu ser jag... Har sex tidningar på bordet framför mig... Haha hur lät nu inte det då!! ;) Mer som ligger är allt skräp som folk bara så kallat tappar på backen ute... Man kan jue undra om alla har samma trasiga axel som mig... *hmm* Borde kanske bli pantsamlare på mina promenixer... :D

 

Vad jag ska sätta tänderna i nu efter att jag har mumsat i mig prottepaj... :P Sen blir det jue Vampire Diaries på tal om att sätta tänderna i lixom... Kvällen är med andra ord räddad igen som en soffpotatis för jag har jue Sons of anarchy och Supernatural att se fram emot oxå... Gött trött efter träning gör att jag bara svamlar = VILA!! :D

 

Kommentarer:

1 Petra:

Kvällen räddad ser jag ;) Gött!!!



Smaklig måltid



Ha en mysig kväll



Kram

2 Susanne:

Petra - Jag vet hur man roar sig jag... ;)



Hur går det mer dig och alla barn och sjukdomar?! Hoppas att ni är piggelin allihopa snart! :)



Ha en mysig kväll du med! Kraam!!

3 FS:

Den pajen såg riktigt god ut! RECEPT TACK! =)



Snuska dig inte för möe i dina tidningar nu... ;)

4 Susanne:

FS - Receptet ligger uppe på Fitnessguru under namnet proteinpaj... :)



Mycket att spana på i dom tidningarna minsann haha... ;P

5 FS:

Ska kolla in receptet i helgen då! =)



Frän bild på dig föresten! =)

6 Susanne:

FS - Det är densamma som på bilden i högermallen som du klickar på för att komma till mina recept... Ovanpå är en av alla mina röror som Sid kallar för himmelsk röra bland recepten... :)



Gjorde om den i mobilen till tecknad eftersom att jag vill vara anonym... ;)

8 Susanne:

Anonym - Tyvärr alldeles för stor storlek för mig... Jag drar bara 33-34... :)

9 Matilda:

Själv ligger jag alltid efter när det kommer till träningstidningar. Läser dem så långsamt för jag aldrig vill att de ska ta slut att det hinner komma nya innan jag har hunnit läsa ut de gamla, haha

10 FS:

Men vart har du gjort den till en sådan tecknad? Blir så nyfiken, det var ju gär fräckt, vill med lära mig! =)

11 Susanne:

Matilda - Haha här har jag läst ut en i alla fall nu... Kom jue en vampyrserie emellan... :P Hittar små guldkorn i var och en utav dom i regel... Sen så får gymet dom utav mig... :)

12 Susanne:

FS - Vad har du för en mobiltelefon?! Har du en Sony Ericsson så kan jag skriva ned hur du ska knappa dig fram till den funktionen... Det ligger i bildprogrammet... :)

13 FS:

Jag har en Nokia men ska kolla i den till helgen om jag hittar en sådan funktion på den!

Wiiiieeeee, vad kul i sådana fall!!! =)



Ja man undrar ju hur folk tänker, samma sak när de låtar sina hundar gå först över vägen men tror ni djur fattar lr när oansvariga föräldrar släpper sina barn vind för våg och som du s om barnvagnen, SKRÄMMANDE!!!!

14 Susanne:

FS - Det finns säkert det i den med för dom flesta mobiler har det oavsett märke... Funktionerna kan jue skilja sig lite åt då... I min kan jag lägga in ramar, göra om bilder som denna och sen lägga in clipart eller text bland annat... Men glömmer jue bort det där som oftast... :)



Skulle tro att dom inte tänker alls tyvärr... :(

15 kaffehörnan:

Livliga fantasi är igång igen ha ha

sextidningar *ler

kram

16 Susanne:

Kaffehörnan - Haha ja allt är precis som vanligt här... ;) Kraam!

17 kaffehörnan:

De känns så

Men de är gött

kram

18 Susanne:

Kaffehörnan - Ja man ska se det postiva här i livet... Gött och leva... :) Kraam!

19 kaffehörnan:

Som Roy och Roger har en mack ihop

Gött o leva

kram

20 Susanne:

Kaffehörnan - Haha dom var med och invigde Filmstaden... Kom i en skottkärra in på bion... :) Kraam!

Kommentera här: