Jag orkade inte

 

att hålla mig vaken i natt och kika på MMA-galan som avgjordes den 19 mars i Tingvallahallarna här i Karlstad... Får väl lov att kika på reprisen som går av stapeln lite tidigare nästa (note to myself: 22,45 på TV4 Sport) lördag istället... Orkar inte att sitta här vid bloggmaskinen heller för min dj*vla (ursäkta språket) axel dödar mig med världens huvudvärk... :P Undrar om det blir bättre om jag spelar lite Within Temptation och gör mig en tallrik med aprikosgröt?! Och experimenterar lite oxå då'rå... ;)

Kommentarer:

1 Malin I Form:

Jaa, det blir säkertbättre :D

2 Anonym:

Malin i form - Ja som väl är så går jue inte värken upp i huvudet jämt... :)

3 Anonym:

Heeej vännen



Hur har du deidag?



Ville bara kika in och skicka en kraaam.

4 Susanne:

Jossan - Heeej vännen!



Jag svarar dig med ett svammelmess istället för axeln bråkar extra mycket idag... Har precis försökt att diska och det är sjöslag i köket... Jag hade inte behövt att duscha innan... ;P



Kraaam på dig!!

5 Matilda:

jag tror att lite dundergröt fixar allt!

6 Susanne:

Matilda - Ja om inte annat så gör nog kakorna det strax... :P

7 kaffehörnan:

Hoppas ditt huvud känns bättre

Jag masserar bort det

kram

8 Susanne:

Kaffehörnan - Hej vännen!

Det börjar att lätta som väl är... Jag får nog lov att använda lätta vikter på gymet... ;P Kraam!

9 kaffehörnan:

Tack för du svarade

kram

10 Malin I Form:

SV: Hehe, nej det är ju en fördel det!

11 Susanne:

Kaffehörnan - Utan inbördes ordning dock... Många jag ville ha... :) Kraam!

12 Susanne:

Malin i form - Ja för det är mycket lättare att hantera värken ner i armen... :)

Kommentera här: