Där satt jag

 

på bryggan idag och nu så delar jag med mig utav det till er... Med andra ord så satte jag Sandgrundsudden på kartan idag... ;) (bild kommer sen)

Det har jue dykt upp en ny app på Facebook från Cliniderm i samband med deras solskyddsserie under namnet City Sun Spots... Appen funkar lite som en urban solguide till sommarens soligaste platser... Du kan tipsa om dina egna smultronställen och ta del av andras så att du kanske hittar en ny favoritplats... Alla som bidrar med tips är dessutom med och tävlar om en weekendresa till Barcelona!! :P

Menar ozonskiktet är extra tunt nu över Sverige så var rädd om huden!!

Kommentarer:

1 Matilda:

Så sant som du sagt det! Men samtidigt är det förbaskat lätt och säga men svårt att efterleva när man väl är det... för annars tycker jag som dig, men just nu tycker jag bara att det är stort blä :)

2 Susanne:

Matilda - Ja när man är mitt uppe i det kan det vara jobbigt när man vet att det är för en kortare period... Men jag har förlikat mig med min värk eftersom att den är kronisk och har gått med den i 10 år nu... Man blir lixom van då... :P

3 kaffehörnan:

Man har bara en hud

Ha en mysig nattsömn

kram

4 Susanne:

Kaffehörnan - Ja så jag förstår inte dom som grillar sig i solarium... :P Natti natti vännen och sov så gott! Kraam!

5 Krister:

Förr sola jag mkt, ej solat inne på typ 10 år

Innebär de man har blivit klok - kan du skriva under på de ? Eller jag vill bara verka klok ha ha

kram o gonatt

6 Susanne:

Krister - Haha ja du har blivit klok och även jag för förr solade även jag inne... Om än dock inte ofta med min bebishud... Men den klarade mer ute i riktiga solen då... :P Kraam!

7 kaffehörnan:

Nu drar jag,om jag ej svarar

kram

8 Susanne:

Kaffehörnan - Filurar på om inte jag ska förflytta mig från soffan till sängen jag med... :) Kraam!

9 kaffehörnan:

De gör du rätt i vännen

Tänker du samma som jag B2

Sjunger vi till sängen

Bananer i pyamas vi kommer hand i hand

kram

10 Susanne:

Kaffehörnan - Ja bäst att man är piggelin i morgon när det är lååångfredag... ;) Har du pyjamas på dig när du sover du... Här är det endast duntäcket... :P Kraam!

11 kaffehörnan:

Nej inte jag

Bara boxer

Jaså du kör så lätt *ler

kram

12 Susanne:

Kaffehörnan - Har jue 25+ här inne nu så nu är inte raggsockorna på längre... ;P Kraam!

13 Fighting Spirits:

Märkte det igår imed jag lyckats bränna mig i nacken.... =)

Fast jag bränner mig jämnt dock så det var ingen nyhet... =P

14 Susanne:

FS - Jag bränner mig oxå väldigt lätt med min bebishud... :P Lyckas jue bli röd om näsan på den lilla stunden som jag satt vid älven... :D

Kommentera här: