Ta mig till havet

 

Haha det behövs banne mig inte här för att det låter som att jag bor där redan med alla dessa skränande fiskmåsar utanför... Men måste dom vara så satans morgonpigga utav sig?! :O Bara för det så har jag tryckt på den där shoppingknappen efter tre olika sorters bönchips... Allt nytt måste jue som vanligt testas!! ;) Under tiden här nu så letar sig solen fram och två dagars tjock dimma lättar upp... Mobilen piper om att jag har mina gardiner och min mixer att hämta ut på Coop... I alla fall på samma ställe denna gången så att jag inte behöver att promenixa runt halva stan... :D

Så nu blir det som vanligt dusch & dundergröt & promenix & gymet... :P

Nu upptäckte jag jue en till blog award från Maria oxå - Fitness for life...

Kommentarer:

1 Malin I Form:

Bönchips lät intressant!



SV: Jaadu, 30 mil skulle jag tippa på!

2 Susanne:

Malin i form - Ja det ska bli intressant att smaka på... Tog i tre olika smaker... :)



Men att åka från staden där det alltid regnar till Solstaden måste jue vara en hit... ;)

3 Malin I Form:

Sv: Haha, det regnar inte mer här än någon annanstans ;)

4 Susanne:

Malin i form - Retades bara lite för varje gång som jag har åkt igenom där så har det regnat... ;P

5 Fighting Spirits:

Bönchips lät ingen vidare....



Solen tittar fram här nu med, wonderfull.. =)

6 Jennie:

Kan tala om att om du kommer till sthlm så kan du köpa mirakelnudlarna på Daglivs i Fridhemsplan! Va där igår o handlade och fick mej en glad överraskning! =)

29 kr/st också så... Så nu vet du, om du kommer hit!

Kram Jennie

7 Lisbeth:

Skicka fiskmåsarna hit Jag längtar efter oljudet.

8 Kaffehörnan:

Du får locka dom o sen söva dom lite

Kram

9 Malin I Form:

Sv: Haha jaså du?

10 Susanne:

FS - Jag gillar jue alla sorters bönor så jag hoppas på att dom är goda... :)



Härligt! Har ni oxå haft dimma i flera dagar innan?!

11 Susanne:

Jennie - Då är dom jue billigare på Fitnessguru och särskilt med rabatten... Själv så betalar jag jue ingenting för mina... :) Men tack för att du talade om även om jag inte är allt för ofta i huvudstaden... Kraam!

12 Susanne:

Lisbeth - Jag ska genast säga det till dom nu när jag ger mig ut på dagens andra promenix... Dom cirklade ovanför mig förrut... Glad så länge som att dom inte skiter på mig... :D

13 Susanne:

Kaffehörnan - Söva dom med en pistol menar du... ;) Kraam!

14 Susanne:

Malin i form - Ja man ska jue vara bra på nånting hihi... ;)

15 Fighting Spirits:

Här har det varit hur dimmigt som helst sedan i mitten på förra veckan men förut sprack det upp och det är tok soligt ute nu! =)

16 Susanne:

FS - Ja det har varit trollskt ute med tjock dimma... Nu så är himlen klarblå här... Underbart! Så jag ska ge mig ut på en tur till nu... Var bara in och tankade i mig lite ny energi... :P

17 Fighting Spirits:

Härligt, härligt.. Jag har redan hunnit vara ute och svira 4ggr idag så nu slänger jag mig i soffan en stund innan gymmet ikväll.... Tur man vart ledig från jobb idag, är nästan slut som artist... ;)

18 Susanne:

FS - Jag har bara hunnit med en promenix innan gymet... Och nu så blir det nummer två och hämta ut paket... Se hur det går med nytränade armar haha... :P Du kan väl efterlysa mig om jag inte har dykt upp här innan kvällen... :D

19 Matilda:

du får ta dig till varmare breddgrader och upptäcka nya matkulturer!



haha, ja men vi får se hur det är till hösten. kan nog mycket väl vara så att jag kommer förbi :)

20 Susanne:

Matilda - Ja, jag får göra det men det tar jag under vinterhalvåret... Älskar jue våren och vädret som är här nu! :P



Under sommaren så orkar man inte vara inne i denna lyan för då så är den som en bastu... Kan steka ägg överallt då lixom... :D Så hösten blir bra!

Kommentera här: