The 4-hour body

 

Tim Ferriss ägnade tio år och två miljoner kronor till att bli perfekt; hitta bästa bantningssättet, bygga maximal styrka, springa längre och sova bättre. Resultatet blev den 571 sidor tjocka The 4-Hour body. Det är en testosteronfylld guide till extrema prestationer som att springa ultradistanslopp med bara tolv veckors träning, sova endast två timmar om natten, lägga på sig 14 kilo muskler på bara en månad. Är du intresserad av att göra maximalt av din tid (och är lite masochistisk) så hittade jag boken för 177 kronor på Adlibris... Det skulle faktiskt vara ganska så kul att läsa den... Ska jag trycka på shoppingknappen tro?! :D

Kommentarer:

1 kaffehörnan:

Hej hopp vännen

Nu kör jag sommarfrilla

kram

2 Susanne:

Kaffehörnan - Hej vännen!

Är det rakat som gäller nu då eller... ;) Kraam!

3 kaffehörnan:

Japp nu är de rak som gäller

Tack för ditt beröm

Nu kan vi busa

kram

4 Susanne:

Kaffehörnan - Ja vi får se vad jag hittar på för något bus när jag klipper mig till påsk... :) Rakat på sidorna kanske... ;) Kraam!

5 Fighting Spirits:

Låter helt klart som en intressant bok!



Jag hade nog tryckt på shoppingknappen om det vore att jag shoppat tillräckligt redan denna månad till mig själv.. =)



Får räcka med dyra löpardojor och ett headset till denna dam.. Och lite träningskläder och vanliga skor jag köpt..

6 Susanne:

FS - Ja det med att klara sig på två timmars sömn per natt skulle jag vilja läsa om bland annat och se hur det går till... :P



Inte shoppat så mycket jag men behöver nya linser och det är snart dax för mer medicin så jag borde väl hålla i pengarna... ;)



Filurar en liten stund till... :D

7 Fighting Spirits:

Det är förbenat skönt att influensan släppt, funderar tom på att dra till gymmet strax innan stängning och bara köra styrka lite och se vad kroppen säger om det.... Bäst att göra det innan stängning med för då är inte inga där så jag kan snora ifred och slipper smitta ngn och förkylningsbasilusken är nog borta från gymmet till morgon dagens kunder.. =)

8 Susanne:

FS - Kan tänka mig det för det är ingen höjdare att vara sjuk... En kompis till mig är inne på tredje veckan med flunsan nu... På det allergi och astma så det blev jue en tur till sjukhuset... :( Så gå nu inte iväg för tidigt till gymet utan vila hellre en dag eller två extra så att du inte trillar dit igen... Ska försöka mig på rehab för axeln nu jag fast jag knappt sovit en blund... :P

9 Fighting Spirits:

Hahahhahaa, har inte direkt tänkt att gå dit och slå person bästa efter person bästa utan mer "känna på hantlarna".... =)



Avgör ikväll hur det blir med den saken dock.. =)

10 Susanne:

FS - Det förstod jag allt för det lär du nog inte orka när du är snubig... Du borde ha ett par hantlar hemma då som du kan gå och känna på... ;)



Själv överlevde jag som väl var... :D

11 Fighting Spirits:

Du är så välkommen så, då hade du fått allt experimentera här med när du kom så jag hade fått smaka på allt det goda du gör! =)

12 Susanne:

FS - Deal! Jag fixar massor av gottigt och nyttigt att mumsa på medans vi ligger där och läser muckeltidningar... ;P Har precis tryckt på shoppingknappen för en ny tidning nu haha...

13 Fighting Spirits:

Ok, när är du här..?.. =)



Fick ju en ny Runners i brevlådan idag, tog mig en tjuvkick i den nyss.. =)



Vad är det för tidning du bestält? NYFIKEN!!!!



Samma sak med Tigern, när kommer andra bilden upp... Försökte klura på den nyssoch kollade på min egna kroppsdelar vad som kunde passas men icke att jag kom på ngt, gaaaaaaah!!!!! ;)

14 Susanne:

FS - Tänk om jag hade haft bil så hade det väl tagit typ tre timmar... :)



Jag fick Blossom och nya tidningen Stark med posten så kvällen är räddad... ;) Den som jag beställt heter Hälsa & Fitness...



Bara jag och min arm är lite mera vänner sen träningen så ska jag göra ett nytt inlägg... Har jue bilder från dagen oxå så det får nog lov att bli två inlägg tror jag... :P

Kommentera här: