Tut tut tut tut tut tut

 

Ja så lät det jue utanför här hela kvällen och halva natten när Färjestad tog sitt nionde SM-guld... Ser spåren utav allt firande nu och mer lär det väl bli när dom ska firas på torget senare idag... 20000 personer kom jue förra gången som dom vann!! Hoppas att jag tar mig fram till optikern i folkhavet bara haha... Men på gymet så lär jag jue inte att behöva slåss om hantlarna i alla fall... ;)

Nej nu måste jag sätta fart för det är snart dax att promenixa och färga ögonfransarna... Mot duschen!! Och här är det ingen champagnedusch... :P

Kommentarer:

1 Fighting Spirits:

Grattis till er då fast jag inte följer hockey, så ointresserad av allt vad karlar och jaga saker heter, det räcker de jagar mig... ;)



Hoppas du fått sova ngt imed allt tutande och ta fram dina biceps och slå dig fram till optikern.. =P

2 Susanne:

FS - Jag har jue inte tittat på det något men slutspelet har man jue följt i media... Alltid kul när ett hemmalag får vinna... :)



Som väl är så är jag jue en nattuggla och är vaken ändå... :P Risken finns att det är jag som får armbågar i huvudet haha...

3 Fighting Spirits:

Ta det bara varligt så... Men är inte den där festen på kvälle, inte går du väl så sent till optikern... =)

Och du ingen skumpa nu så du håller dig på bena.. ;)

4 Susanne:

FS - Firandet börjar klockan 17,00 och domåker o kortege runt stan och är upp på scenen 17,45 om dom håller tidtabellen... innerstan är avstängd för annan trafik... :) Festade gjorde dom jue igår... Men lär nog bli ikväll oxå skulle jag tro... ;)

5 FS:

Bor du mitt i centrum nästan lr? Imed grönområden i stan samt att det tutats hos dig och rallyt gick ju förbi där med?



Fira lugnt nu då.. =)



Nu ska jag ta och börja tuta och köra här på jobbet! =)

6 Susanne:

FS - Japp jag bor centralt... Så man har krypavstånd hem från krogen... ;) Finns jue till och med badplats mitt inne i stan... Massor av grönska i och med att älven flyter igenom...



Ska tuta och köra här med för nu så är det dax för gymet innan det blir en tur till torget... :P

7 kaffehörnan:

Härligt liv, klart de ska firas

kram

8 Susanne:

Kaffehörnan - Ja det är dom värda! Många som muttrar om ståhejjet... Man vad faen det är jue högst en gång om året... :) Kraam!

9 Matilda:

Hejade du på Färjestad igår då? ;) Haha. Riktigt bra spelat av dem!! Men synd om norrlänningarna :(

10 Susanne:

Matilda - Haha jag såg jue på mina serier på teven istället jag... ;) Men alla hejjade för mig utanför här så... Äh norrlänningar klarar sig alltid... :D

11 FS:

Inte illa med en badplats inne i stan men är det så fräscht där efter en krognatt, ahahhahahahahyaaaa...



Hoppas det gått bra på gymmet!

12 Susanne:

FS - Finns nog en hel del som går och tar sig ett nakenbad på vägen hem skulle jag tro... ;) Är jue flera badplatser inne i stan så dom har jue att välja på... :P

13 Matilda:

Haha, ja om jag såg rätt på tv så hejade nog hela Värmland så det räcker och blir över ;) du kunde nog med gott samvete kika på dina serier!

Jo, norrlänningar är ju starka dem. De överlever allt :)

14 Susanne:

Matilda - Det lät som att hela Värmland var utanför här igår oxå och skrålade och sjöng haha... Hörde jue nästan inte ad dom sade på teven... tur att det är textat... ;) Japp det är segt virke i dom minsann... :D

Kommentera här: