Vad tuggar jag om

 

Började att fundera på vart mina truggummin hade tagit vägen som jag hade beställt... Så jag mailar och frågar lite snällt och påpekar att det är mitten på april nu och inte mars (dom skulle komma in då) ;) Får till svar att dom väntar in en figur som jag har beställt... Jag måste nog ha sett ut som ett frågetecken här för jag har inte beställt någon figur... Så det har jue varit ett ex antal mail fram och tebax innan vi redde ut det här... Ett av tuggummina är tydligen restnoterat och hade fått fel artikelnummer... Samma som denna Star Wars figuren som roligt nog var Chewbacca... :D

Nej nu ska jag sluta svamla och ge mig ut på dagens äventyr... Sol!! :P

Kommentarer:

1 Fighting Spirits:

Åååh så du har fått de goa nu då.



Vad du kommer tugga! =)



Åh vad jag hade viljat se din min om du hade fått hem den där star war prylen, hahahahahaa.. =)



Tack för tipset om såsen, ska tänka på det till helgen! =) Sås i en kopp vid sidan om, ahahahahahaaa.. =) Och doppa glassen i.. =P

2 Susanne:

FS - Typiskt att det var det som jag är mest nyfiken på som är restat... :P



Jag kommer väl att få träningsvärk i käkarna haha...



Hade nog sett ut som ett stooort frågetecken då skulle jag tro... :D



Den stelnar inte så lätt som jag hade trott när jag testade den... Gav bort den till syrrans ena barn... Men allt nytt måste jue testas... ;)

3 FS:

Jag har ju börjat med tuggummi igen efter många års icke ätande och jag fick svin ont i käkarna till en början.. =)

4 Susanne:

FS - Jag tuggar inte alls mycket tuggummi utan det är bara lite då och då... Max ett om dagen... Har väl svamlat eller tuggat maten så noga så dom är väl smörjda gångjärnen... ;P

5 Anonym:

Chockartat vännen!!

Har vi sooool samtidigt!?;O)



Kraaaaaaam

6 Susanne:

Jossan - Heeej vännen!

Ja nu måste vädergudarna ha ramlat och slagit sig... :D



Kraaam!!

Kommentera här: