Vart ska jag börja tro?!

  

Det verkar att vara dimma även i mitt huvud idag... :D Tror aldrig att jag har varit med om att det har varit så dimmigt ute en hel dag förrut... Men mitt minne är jue bra men kort i och för sig... ;) Tänkte att ta kort för det såg så spejsigt ut men det blev aldrig utav... Hade nog bara mat i huvudet verkar det som... Skulle jue ha experimenterat fram nyttiga kakor och kex men det får bli i morgon det... Det blev en hel del matlådor fixade istället... :P

 
  

Jag marinerade först kycklingen i jordnötssmör och thai sweet chili sauce plus massor av olika kryddor... Medans som det stod och drog så gjorde jag ordning en mirakelnudelgratäng... Brukar göra den med lasagneplattor annars och broccoli... Nu bytte jag även ut det sistnämda emot spenat... Hade även i mini keso och krossade tomater plus en massa kryddor... Till sist riven 5%-ig ost över det hela... In i ugn på 200 grader i 30 minuter...

Och äter man en massa mat så får man lov att bosta tänderna till max... ;P

Kommentarer:

1 kaffehörnan:

Är du snygg eller snygg

Visst är du det, wow vilket jobb du gjort och läckert upplägg



Den var bar bra den BB bara en förkortning av bara bra

kram



Annars hade du fått hjälpa mig med andningen

2 Susanne:

Kaffehörnan - Ja nu finns det mat för ett tag framöver här igen... Gott att bara kunna värma när man kommer hem från gymet och är hungrig... :P



Förstod allt det... :D BB kan stå för Better Bodies oxå som är träningskläder som jag gillar!

3 kaffehörnan:

Härliga du

Gonattkram till dig

4 Susanne:

Kaffehörnan - Natti natti vännen och sov så gott!

Håller ställningarna här jag för jag ska se på kampsport inatt... :P Kraam!

5 Matilda:

det låter som om jag kommer njuta som aldrig förr när jag kommer på middag hos dig. kommer bli en spännande matupplevelse!

6 Susanne:

Matilda - Ja för jag lär nog ha experimenterat fram en massa mer recept tills dess... I morgon så ska det lekas fram kakor! :P Men gissa vem som är mätt i magen ännu?! :D

7 Matilda:

hehe, ja oj. hoppas du väljer ut några favoriter som jag får prova :)

8 Susanne:

Matilda - Får hoppas att vi har samma smak då... :) Annars så får det väl lov att bli en buffé... ;)

9 Julia:

ÅH men vad gott det ser ut! Måste prova de där mirakelnudlarna nu!

10 Susanne:

Julia - Ja det tycker jag att du ska göra... Glöm inte rabattkoden om du inte redan har köpt dom... I denna gratängen så tog dom färg utav spenaten så dom blev gröna... :D

11 Elin:

åh, så gott det där såg ut! och jag håller med.. vilken dimma det är!



Det där har jag nog missat. Vad är det för rättegång?



Ja, vi får hoppas den håller :)



Nej, tur att det är folk som förstår vad jag menar med det. Känner mig lite överdriven ibland när jag bryr mig så mycket om hur saker ser ut eller görs.

12 Susanne:

Elin - Ja det är hur dimmigt som helst ute även idag! Plus att det regnar... Mysigt inneväder med andra ord... :P



Tror att det är inne på omgång två nu och det är hennes ord mot hälsokedjan Life... Inte läst så noga vad exakt det handlar om dock...



Man vill jue göra ordentligt ifrån sig vad man är gör... Tur att det finns fler som mig som förstår även mig... :) Man ser jue vissa sidor som man skulle vilja städa om man säger så... ;)

Kommentera här: