Vilken tavla

 

Idag så har jag verkligen varit virrpannan nummer ett alltså... :D Jag höll aldrig på att komma iväg till gymet för att det var så härligt och vara ute och promenixa... Plus 17 grader och soool även idag och jag bara älskar våren!! Pratade i telefonen under tiden så när jag kommer till gymet så har jag ingen vattenflaska med mig... Låser in grejerna med nycklarna i skåpet... Och det är jue inte första gången heller om jag säger så... Skyller på för lite sömntimmar på kontot... ;)

När jag väl kommer igång så blir det axlarna som får sig en omgång med både rehaben och styrka... På det sen så körde jag mage... :P Körde även med Kenneth (pt & domare & ordförande i skkf) så att han fick jobba lite haha... ;) Han talade om för mig att det är på gång en ny kurs med Arne Persson nu i maj... Finns ett preliminärt datum men inget spikat än... Jag looovar att tala om när så sker!!

Efter träningen så drog jag jue ner på stan och shoppade lite mat... Min älsklingskrydda från Santa Maria: orange pepper ska sluta att göras... Hur ska jag nu kunna överleva?! ;( Det var kort datum på alla som var kvar så jag blev lovad alla till halva priset sedan... Fikade med en polare och var även och beställde mig nya linser som jag får mess om när dom kommer hem... Och hem har jue jag kommit oxå... :D

Kommentarer:

1 kaffehörnan:

Vilken yrpanna du är *ler men du är go ändå

Har ingen popcorn, får nöja mig med äpple

kram

2 Susanne:

Kaffehörnan - Ja ibland så blir jag mörkrädd för mig själv... :D Här ska det bli kesoplättar nu innan CSI på teven... :P Kraam!

3 Fighting Spirits:

Åh nä men TACK att jag stirrat mig fast mellan skinkorna på ett fruntimmer, hahahhahahahahahahahaaaaaaa!!!! Vad gjorde du hela måndagen jo men jag gluttade i en springa halva dagen och försökte lösa en gåta zuzi lagt ut! =)

Nu ser man ju så väl på den andra bilden vart armår och dyligt går.....



Men jisses, det var nog sömn brist. Låser in nycklar men tur var väl det att det var hänglås värre hade vart om du hade låst dig ut från lägenheten, vissa har ju sådana luriga lås kvar....

4 kaffehörnan:

Har du gjort någon tavla idag

kram

5 Susanne:

FS - Vassego det var så lite så... :D Kanske därför som syrrans äldsta pojk tog det direkt vad det var när han såg bilden... ;) Mn kan jue inte säga annat än det är jue faktiskt väldigt läckert gjort!



Som väl är så måste jag låsa efter mig när jag går ut... Har dock glömt nycklarna kvar i dörren flera gånger... Och även glömt att låsa för natten när jag är hemma... :P

6 Susanne:

Kaffehörnan - Inte mer än att låsa in nycklar och glömma vattenflaskan... Har hållit mig lugn här hemma på kvällen... :D Kraam!

7 Fighting Spirits:

Ja men visst är det läckert gjortmen nu ser man ju precia alla konturer... Måste lära sig att se djupet mao.. =)



Hahhahaha ja flunsan, kanske är det jag som smittat.. ;) Deras snor verkar flyta på trögare än sirap för det går då inte fort undan varken på blogg sidan lr bland blogganra, ngt irriterande för en duracell som mig lr för den duracellen jag håller på att återvända till.. =P

Nu börjar energin flyta på i mina ådror igen, sjuuuuukt skööööönt.. =)



Jag har väntat på dig ikväll här hemma du men ingen zuzi, ta annrs flyget bor ju ett stenkast från den "hållplatsen"... =P

8 kaffehörnan:

De är bara bra vännen, då kan jag lita på dig i fortsättningen

kram

9 Susanne:

Ja när man vet om det så ser man det... Finns jue sådana bilder där man kan se två saker fast att det bara är en... Lite så är det jue här oxå kan man säga... :)



Den håller mer min takt nu med denna armen som jag har som tar sin lilla tid på sig... ;) Men det verkar som att även blogg.se vaknar till liv igen nu... Kanske är det månmga som går och kramar kudden nu... Skönt att du börjar att må bättre igen!



Här är det full rulle med nytt recept uppe och svara på alla pm på facebook och även på receptsidan... Så jag har totalt glömt av att flyga ner till dig... :P

10 Susanne:

Kaffehörnan - Ska försöka att inte hitta på några dumheter om du inte heller gör det... ;) Kraam!

11 kaffehörnan:

De lovar jag, kan vi tumma på

kram

12 Susanne:

Kaffehörnan - Det är bara min dator som bråkar med mig nu och slänger ut mig från nätet... ;( Så håll en tumme att den inte går trasigt helt och hållet nu... Kraam!

13 Fighting Spirits:

Ja men lite fortare går det här med nu, dax för denna tös at hopa i duschen.... Tiden rann iväg från mig hux flux som vanligt.... Så nu skall vattnet få rinna på mig innan jag rinner till sängs.. =)



Natti och hörs imorn...



Ta vingarna inatt och flyg lr flyg i drömmarna med dina bars hit... ;)

14 Susanne:

FS - Tiden har en förmåga att springa ifrån en... Vi får nog träna på att hinna ikapp... :D Här stänger min dator ner nätet för mig stup i kvarten så det är väl meningen att jag ska gå och lägga mig oxå... ;)



Natti natti och sov nu så gott! Ligger ett nytt bars recept uppe nu by the way... :P

15 Matilda:

JAHA! Det var alltså det där som var tavlan... jisses. Skulle man kunna se det på förra bilden? Haha Men ja, riktigt häftigt definitivt!

16 Susanne:

Matilda - Ja det var verkligen bra gjort... På den bilden där man ser vad det är ser det jue nästan ut som att hon ska köra chins... :)

Kommentera här: