Förbereder

 

så att jag har mat klar när jag kommer hem ifrån gymet. Vad tror ni att jag kommer att hitta på med det här då?! Kan tala om att jag ska tillföra två stycken ingredienser till till det hela. :P Just nu så mumsar jag på fluff dock och ska snart skutta in i duschen. Sen blir det en promenix för det känns skönare i ryggen. På gymet får det bli rehab för axlarna och så kör jag nog biceps & triceps lite lätt. ;) Får jag ondare igen så vilar jag nog resten av veckan från träning. Man ska lyssna på kroppen!!

Kommentarer:

1 kaffehörnan:

S´tressa ej iväg, känn dig för

Vill ej att du skadar dig

kram

2 Susanne:

Kaffehörnan - Nej då jag stressar inte och känner mig för... Är nog trasig som det är... Så nu så är jag i soffan igen... :) Kraam!

3 Anonym:

Vaken?

4 Susanne:

Anonym - Ja nu så är jag det... :D

Kommentera här: