Ingen lek

 

med min rygg nu alltså. Ska ge mig ut på en promenix och se om det blir lite bättre. Men först in med lite ny energi. :P Rut aka mamsen har varit här och hon har tvättat en del utav alla mina fönster. Jag har jue en hel del eftersom att jag jue har en hörnlägenhet. Under tiden som hon har pysslat med det så har jag pysslat med tvätten. Det doftar rent här nu!!

På bilden crepes gjorda på bakepro fyllda med tonfiskröra. Skulle ha haft in dom i ugnen sen oxå med lite ost på men jag var för hungrig. Så dom åkte jue in i magen pronto istället. :D

Kommentarer:

1 Lisbeth:

Har läst mig tillbaks och ser att mycket är som vanligt. Lite mat lite shopping lite träning och lite ont. Härligt med fönsterputsarmamma. Sån vill jag också ha

Ha det bra o du linnet var bara så snyggt. Det måste du ha

2 Susanne:

Lisbeth - Haha ja här är allt som vanligt... Önskar att det vore lite ont dock och inte mycket ont... :P Så min mamsing är snäll och hjälper mig så att jag inte får ännu mera ont... Ska shoppa något till henne sen... och detta linnet till mig... ;)

3 kaffehörnan:

Vad snäll hon var, vilken läcker bild

Lika läcker som du

kram

4 Elin:

oj, crepes med tonfiskröra.. det kändes lite udda. men jag kan ändå tänka mig att det smakar helt okej. Ska inte gnälla när jag äter fisk och banan :P



Trodde också det skulle gå mycket lättare att fota stjärnhimlen med en digitalkamera men det är tveksamt du.. fortfarande sjukt svårt!



Ja, men eller hur. Den solnedgången var galet fin :)

5 Fighting Spirits:

Snällt av din mamma att hjälpa dig.. <3



Hahahahhaaa, då har vi ytterligare ngt gemensamt, sluka mat som inte är färdigt... =)

6 Susanne:

Kaffehörnan - Javisst är hon... Ska hitta på något till henne som present sedan... :) Lika rörig som mig kanske haha... ;) Kraam!

7 kaffehörnan:

Nej icke sa nicke, de har jag gjort vad jag ska haha

kram

8 Susanne:

Elin - Det är så mycket mer i denna röran så tonfisksmaken försvinner... Och tror till och med att jag hade banan i denna gången... Alla rester åker jue ner... :)



Då kanske jag inte ska gråta över att jag bara har en liten digitalkamera då... Det är ändå så mycket läckrare i verkligeheten än vad man kan fånga det på bild... Har nog med stämningen att göra oxå tror jag...

9 Susanne:

FS - Javisst är det... Hon vet jue att det inte blir gjort annars... ;) Drog jue ut på tiden här så jag blev extra hungrig... Tur att röran var klar sen innan... :D

10 Susanne:

Kaffehörnan - Vad gör du där nere på golvet då... yogar?! ;) Kraam!

11 kaffehörnan:

Kan va skönt o ligga till sig lite haha

Soffan var för mjuk o sitta i

Kram

12 Susanne:

Kaffehörnan - Ja alla sätt är bra utom dom dåliga... :D Själv så sitter jag på en kudde på min stol för att den är för hård haha... Kraam!

13 kaffehörnan:

Bra du sitter mjukt på din rumpa

Då får jag servera dig nåt om du ska ha nåt, så slipper du gå upp

kram

14 Susanne:

Kaffehörnan - Ja vadderingen på stolen har sjunkit ihop... Och jag väger inte 50 kilo ens lixom... :O Men det är bra att röra på sig vettu... Tar mig mina turer till köket och min Max... ;P Kraam!

Kommentera här: