Lugnet före stormen

 

var det på gymet idag även om jag inte var helt själv där. Sen lär jue det bli knökat ett tag när alla med sina nyårslöften kommer. Vi får väl se hur länge som det håller i sig denna gången. ;) Det som verkar att hålla i sig för mig dock är tur i spel. Idag så kom det ännu en vinst med posten som passar mig perfekt som älskar att duscha och smörja in mig. :P

Vad hade jag för mig inne på gymet då månntro?! Jo jag körde rehaben plus styrka för axlarna. Tänkte att det var bäst nu när det är stängt i två dagar igen. Även magen min fick sig en omgång. Promenixen gick bra för dom hade sandat och det tackar vi för!! Undrar hur länge som butikerna har öppet i morgon för jag har lite mer paket att hämta ut.

Kommentarer:

1 Anonym:

sv: ja jag hopas påd et !:)

2 Susanne:

Lovisa - Ja nytt år snart nu så ut med det gamla och in med det nya... Gott Nytt År på dig!! :)

3 Fighting Spirits:

Den rosa ldb:en doftar ju så gott, har den deon och duschkrämen, mumma kardemmumma för de! =)



Ja det skall bli kul att följa alla nyårs antusiaster ett tag och se hur länge de orkar hålla sig kvar bland svett och hantlar innan snaskepåsen tar över makten igen... ;)

4 Susanne:

FS - Jag har bara snoozat på dom än men det doftar gott... Blir inte deodoften lite för stark bara eller?! Får testa den nu på nyårsafton... :P



Förra året om man kan säga så när det är några timmar kvar på det så var dom ganska så ihärdiga mot föregående år... Ska bli intressant och se om den trenden håller i sig eller ej... :)

5 Fighting Spirits:

Nopes deon är inte för stark vad jag tycker i vart fall, väldigt mild och behaglig... Ja men ta på dig den och du får ett nyårsragg!!!! ;)

Mitten i slutet på februari tror jag de droppar av från gymmet jag. =) Kanske tom tidigare, efter första träningsvärken, hahahhahaaa... =P

6 Susanne:

FS - Haha jag vill inte att håret ska växa ur så jag får ragg utav den... hårlöst ska det jue vara... ;) Köpte jue en från adidas som jag får utslag utav nämligen på min bebishud... :P

Ja det brukar att ta 14 dagar till en månad ungefär, men sist så höll det i sig i ett par månader! :O

7 Fighting Spirits:

Dumnöööt..... ;) Nyårsragg=en hårlös karl du får med dig hem ikväll... =p =)

8 Susanne:

FS - Haha jag kunde bara inte låta bli... ;) Tänker dock inte släpa hem någon utav mina vänner... :D

Kommentera här: