Going international again

 

Professional body builders like Jay Cutler (pictured here) know that coating the muscles with oil is a necessity when competing in IFBB championship matches. The IRS recognizes that body oil is a must-have product for professional bodybuilders, which is why a tax court ruled that all oils used in competition can be deducted as a legitimate business expense. However, the IRS will not allow deductions for bodybuilder favorites like supplements or buffalo meat, so don't go too crazy with those 1099's.

Professionella kroppsbyggare som Jay Cutler (bilden) vet att beläggning musklerna med olja är en nödvändighet när de konkurrerar på IFBB mästerskap matcher. IRS erkänner att kroppen olja är ett måste produkt för professionella kroppsbyggare, varför en skatt Domstolen slog fast att alla oljor som används i konkurrensen kan dras av som en legitim verksamhet bekostnad. Kommer dock IRS tillåter inte avdrag för kroppsbyggare favoriter som kompletterar eller buffelkött, så inte går för galet med dem 1099's. :D

Här blir det duscholja för jag blir en torris på vintern med min bebishud... :P

Kommentarer:

1 Fighting Spirits:

Är inte han den dopade jäkeln..?.. =)



Tror ju att alla på den nivån tar nog ett och annat preparat jag men det är min filosofi det... ;)



Han ser rent av äcklig ut den årder pålen, bläää för så mkt muskler, atletisk/fitnes är my stile.. =)

2 Susanne:

FS - Jag ska inte säga något så att jag blir anklagad för förtal... ;)

Det är nog inte bara ett eller annat utan massor det... :P

Dom kallas jue inte freaks för ingenting lixom... :)

3 Lina:

babyolja is da shit! :)

4 Susanne:

Lina - Precis! Eller den ifrån Apoteket... :)

5 Malin I Form:

*Sv: Hehe, nej men det är samma här.. Sportlife öppnar här den 1/4 men ingen har hört något alls förrän nu :O

6 Susanne:

Malin i form - Många gör jue reklam för sig annars på nätet som facebook till exempel... Gratis och det når många så det skulle i alla fall jag göra om jag öppnade upp något nytt... :)

7 Lina:

ja jag ser oxå honom som unik. nee inte kul om alla va lika! klart man ska sticka ut, va tråkigt att va beige liksom ;)

kram

8 kaffehörnan:

Jag borde kanske ha kaffeolja ha ha

kram

9 Susanne:

Lina - Precis... Men många är så rädda för det som är annorlunda... istället för att vara nyfikna... Barn är bra på det dock... :) Här gillar vi allt som sätter färg på tillvaron... ;)



Kraam!!

10 Susanne:

Kaffehörnan - Det kanske funkar om du smetar in dig i sump... :D För du ska nog inte ha någon olja i badrummet... ;) Kraam!

11 Jenny:

En kanske dum fråga (eller inte??), men flygande jacob med mirakelnudlarna, är det bara att tjoffa i nudlarna sköljda eller ska man koka dom först? Men dom blir kanske klara i ugnen i med att dom är så snabba? Jag ska vara modig idag (TROR JAG) och prova!! :)



Kram på dig!

12 kaffehörnan:

Nej ingen bra idé och jag får tillgång till olja ha ha

kram

13 Susanne:

Jenny - Nudlarna är färdiga att ätas som dom är bara att du har sköljt dom... Så du behöver varken värma dom i ugnen eller koka dom någon minut på spisen innan... Dom blir jue varma i ugnen med restern utav maten... :)



Lycka till nu! Kraam!

14 Susanne:

Kaffehörnan - Haha nej det får du ingen tillåtelse att ha där... Bara till popcornen... ;P Kraam!

Kommentera här: