Lavender kiss

 

Ut och spana efter bus... :P Menar jue butik så klart var jag idag efter min träning... Hittade den allt men det var inte så mycket att hänga i julgranen än för det var inte på långa vägar klart där inne... Mycket utav deras eget märke plus en vägg med kläder... Ser nu en massa bars på bilden som jag missade!! Jag hade bara hem och få mat i huvudet... ;)

 

Kom hem med ett par strumpor och en rakgel istället på kupong... Man kan jue inte promenixa på stan utan att shoppa något heller... :D Glömde jue totalt bort att spana in träningskläderna på JC kom jag på nu!! Tur att det kommer flera dagar... Gymet fick lite av alla mina träningstidningar så att jag jue får plats med mer nytt stuff hemma... ;)

Till träningen då som jag ofta glömmer bort att skriva ner här... Körde axlarna både rehaben och styrka eftersom att jag har vilat ifrån gymet under helgen... Sen blev det även bröst och mage på det... Sen var jag slut!! :P Perfekt nu att bli en soffpotatis i kväll igen då... Men bättre att jag ligger där än utanför här som jag höll på att göra när jag kom hem... ;)

Kommentarer:

1 Jenny:

Oh - har dom träningskläder på JC?! Har jag totalt missat - fail!



Gud så gott det blev, mums! Ska lägga upp det på bloggen snart, det är okej så länge man länkar till receptet va? Men jag modifierade det liiite ;)

2 Malin I Form:

Sv: Ja, men precis.. Håller faktiskt på med ett projekt som ska redovisas på torsdag som handlar om just marknadsföring via bloggar, twitter o facebook. Väldigt intressant faktiskt! :D

3 Susanne:

Jenny - Jag hade ett inlägg om det för ett tag sedan om du orkar scrolla igenom så ser du hur dom ser ut... :)



Det är helt okey så länge som att du länkar... Är lite trött på dom som skriver mina recept som sina och även knycker mina bilder... :O Och helt okey att modifiera... Mina mått är jue cirkamått anyway... ;)

4 Susanne:

Malin i form - Det kan jag tänka mig att det är... Har jue slagit stort nu jue med nätreklam... Och särskilt facebook tror jag... Även med alla gilla-knappar på många sidor... :)

5 Jenny:

Nej såklart man inte skriver det som sitt egna?! Jaja, det finns folk till allting. Och bilder har jag tagit själv ;) Jag är så redig så!

6 Susanne:

Jenny - Ja det var inte meningen att låta som att jag muttrade efter dig... ;) Länkar man får man gärna låna mina bilder till det oxå... Bara den där knycka grejer jag gör tummen ner för... Sid sa att jag borde ta det som en komplimang... och jag försöker... :)

7 Jenny:

Haha nej så tog jag det inte heller :) Förstår helt hur du menar!! Smaskens var det i alla fall, mums.

8 Susanne:

Jenny - Kul att du tyckte om det och hoppas att du även kommer att göra det med det kommande mirakelreceptet oxå... :) Ja det var skönt att muttra av sig om det... ;)

9 Lina:

träningskläder på JC! det har jag oxå missat...

ha en skön soffkväll! :) kram

10 Susanne:

Lina - Ja dom är ifrån Marwin Sports... Har fått ögonen på ett linne med luva och blixtlås... Myser med fluff i soffan nu... :P Hoppas att du har det bra i din ände oxå! :) Kraam!

11 Matilda:

Haha, ja då blir det svårt att komma med omdöme om det inte var klart. Men jag ser framemot ett recenserande inlägg om affären när den är klar ;)

12 Susanne:

Matilda - Läget för butiken är jue inte den bästa i en galleria där nästan varje butik är stängd... Mitt emot ligger Burger King... Passande?! ;) Kikar väl in där om ett tag igen och kollar läget... :)

13 FS:

De där sockarna såg hur goa ut som helst! =)



Jamen är mann på stan ja då är man och då klart måste man komma hem med ngt...



Butiken blir nog bättre med tiden! =)

14 FS:

De där sockarna såg hur goa ut som helst! =)



Jamen är mann på stan ja då är man och då klart måste man komma hem med ngt...



Butiken blir nog bättre med tiden! =)

15 FS:

Undra om min komentar ko fram som jag skickade nyss..?.. Lr vart den tog vägen...

16 Malin I Form:

Sv: Ja, precis. Det blir så enkelt på något vis :D

17 Susanne:

FS - Köpte två par innan för ett tag sedan när jag oxå hade rabatt och dom är skitsköna... Lite stora åt mig dock men det får jag leva med... :) Spanade lite efter en bakform oxå... Men som sagt var hungern drev mig hem... :P



Förhoppningsvis så blir den det och att dom får hem fitnesskollektionen i Tapout på tjejsidan... ;)

18 Susanne:

FS - Den kom allt fram och dubbelt upp oxå... :D Blogg.se är liiite segt just nu märker jag... :P

19 Susanne:

Malin i form - Ja särskilt inom bloggvärlden där dom får massor av reklam genom att ge bloggarna lite gratis nyheter att blogga om... ;)

20 Vepe:

Var ligger butiken då. Om man skulle ta sig upp snart igen o kolla. Vi har ju en här i Trollhättan, men inte tar jag mig dit för det :)

Ha en bra dag, kram

21 Susanne:

Vepe - Den ligger i Arkaden mitt emot Burger King... Passande?! ;) Hoppas att det går bra för han för det är jue inget lysande läge precis... Alla butiker igenbommade typ... :( Ha en bra dag du med! Kraam!

22 Vepe:

Arkaden som var den "stora" gallerian en gång i tiden. Där ser man hur längesedan jag var i den delen av stan sist :)

Hoppas tvätten blir ren....

23 Susanne:

Vee - Ja precis och kan dö ut på det viset bara... Hoppas att dom öppnar upp mot gågatan som det har pratats på i så många år... Då tror jag att flera kommer att leta sig dit... :) Det hoppas jag med! :P



Kraam!

24 Petra:

Har dom träningskläder på jc? Det har jag missat :)

25 Susanne:

Petra - Ja det är i och för sig ett nytt samarbete med Marwin Sports... Vet precis vilket linne jag ska ha! ;D

Kommentera här: