En studie i rosa

 

Idag så tror jag att jag bara har stått och lagat mat... Och trots att jag är mätt än så har jag faktiskt en hel del matlådor i kylskåpet nu... ;) Nu gäller det jue dock bara att ta hand om all disk oxå... Plus mina tankar som ska få ner allt detta på papper som recept... :D

 

Det är tur att det är dax för gymet i morgon igen så att jag får jobba bort lite av all denna maten... :P Ska bli plusgrader i flera dagar nu om man får tro min widget... Ingen kan bli gladare än jag om det blir bar backe igen så att man kan kalla promenixen för en powerwalk... :D

Rubriken har med den nya serien Sherlock på teven att göra och inte maten som synes syns... Hamnade allt i soffan till slut som vanligt... En snabbis i LA och sen spanades det in ben... Jag hamnade med andra ord on the darker side... Men när har jag följt strömmen lixom?! ;)

Kommentarer:

1 Kaffehörnan:

Gud vad du är flitig och läcker

kram

2 Susanne:

Kaffehörnan - Så skönt att ha matlådor klara när man kommer hem hungrig som en varg efter träningen... :) Kraam!

3 Fighting Spirits:

Ååååh vilken god mat du gjort!



Låter som du haft en bra dag förutom disken då.. ;)

4 Susanne:

FS - Mindre kul och stå i köket hela dan men så gott att en massa matlådor klara... :) Och disken den står kvar och lär inte gå någonstans... :P

5 Fighting Spirits:

Ja disken brukar inte ha brottom tyvär... ;)



Tur att jag har en som gör det åt mig.. =P

6 Susanne:

FS - Det är nog det enda som inte springer ifrån en tyvärr... ;)

Önskar att jag hade det oxå men nu så heter jue min Susanne och är trasig rätt vad det är... :P

7 Kaffehörnan:

jag tvättar idag

kram

8 Susanne:

Kaffehörnan - Och jag har precis tvättat mig... :D Kraam!

Kommentera här: