Dagens d-vitamin dos

 

sitter jag och lapar i mig här med mitt nya fina halsband på mig... :P Har jue inte använt smycken på år och dag så vi får väl se hur länge som det hänger med... :D Blev en mil in på promenixkontot även idag... Skönt!! Fuskade nämligen från styrketräningen för jag ville verkligen inte gå in en sådan här fin dag... Gymet står lixom kvar... ;)

 

Kraschade jue hemma hos mina päron en sväng bärandes på ett paket... Alltid bra med extra träning... ;) Hämtade nämligen ut min roll-on från adidas... Och himmel och pannkaka vad den ena utav dom doftade gott!! Satt och snosade på den om och om igen så det får nog bli duschcremen framöver oxå... Kan behövas nu i värmen... :P

Kommentarer:

1 M:

sv: jo det har varit fint väder men jag är inte så stort fan av solen :/

2 Fighting Spirits:

Och vad tror du det var inne i fabriken igår, fytt i fan vad varmt men en annan var bara tvungen att vara där inne.. =/ Luften stod helt stilla och man kände inte ens om det var varmt lr kall, en sk fingervarmkänsla.. Sjukt varmt... Så tror ditt gymm hade varit svalare än bilfabriken.. =)

3 kaffehörnan:

Passar dig bra

kram

4 Susanne:

M - Aha! Ja alla är vi jue olika... Men med en god bok ute i skuggan vore väl något... :)

5 Susanne:

FS - Ja så hade jag när jag jobbade oxå... Extra jobbigt när man ska jobba i det... :) Vintertid frös vi istället och det var värre för fingrarna domnade jue bort... Kunderna fick vänta då minsann innan man fått upp alla mynt åt dom haha... Gymet däremot har jue inget glastak längre som väl är... Men på sidorna uppe vid taket är fönstren kvar plus ingen luftkonditionering... Ombyggnade ska vara klar i augusti tror jag... :P

6 Susanne:

Kaffehörnan - Tack så mycket... :) Hur har du det nere i södern i värmen?! Kraam!

Kommentera här: