Till alla med spring i benen

 

I första avsnittet utav Spring så presenterar Anders Szalkai ett kul intervallpass... Petra Månström hänger med på singeljogg och vi får veta varför alla löpare har nytta av att testa tävlingsskor... Sen en tidning på det oxå kanske?! :)

Spring dig i form är en heltäckande guide till den absolut effektivaste, enklaste och mest lättillgängliga träningsform som finns – löpning. Oavsett om du är nybörjare och behöver kom-igång-tips eller om du är en van löpare som vill komma vidare i din träning är Spring dig i form tidningen för dig. Med 140 sidor pepp och tekniktips, skoguider och träningsscheman innehåller Spring dig i form allt du behöver för att göra din löpningsvardag till en fest. Du som är sugen på en extra utmaning kommer att ha stor nytta av vår tävlingsguide, där du hittar information om alla motionslopp och mer utmanande tävlingar som är värda namnet. Trevlig löptur!!

Dax att kolla till mina proteinmuffins innan V och Criminal Minds börjar... :P

Kommentarer:

1 Malin I Form:

Det låter något det :)

2 Susanne:

Malin i form - Menar du program + tidning eller proteinmuffins?! :)

3 Matilda:

går inte att annat än älska program som handlar om träning! :D



4 Susanne:

Matilda - Nästan lika bra som alla mina kära serier på teven som jag kikar på ni hihi... ;)

5 Matilda:

haha, ja precis! har du någon att rekommendera förresten? :) helst ska man kunna se den online också :)

6 Susanne:

Matilda - Oj det är så många! Men Vampire Diaries gillar jag skarpt och det kan man se online oxå... The Event som har börjat igen... Men där får man vara snabb för bara sista avsnittet ligger ute en vecka på nätet... Alla CSI och NCIS gillar jag oxå... Plus massor av mer... :D

7 Matilda:

Haha! Lite kul.. jag menade program/serier om träning.. men ja CSI och NCIS är kungliga! Har du sett Californiacation? Annars rekommenderar jag det ;)

8 Susanne:

Matilda - Aha! Inte mer än dom som jag nämner här på bloggen tyvärr... Nu är väl Thintervention slut för denna säsongen oxå... Missade flera avsnitt när dom bytte till dagtid... Är ingen soffpotatis då... ;) Californication är klockrent! Och så glömde jag att nämna Sons of anarchy och Supernatural... :)

9 Fighting Spirits:

En bok för mig då kanske.. ;)



Jag som testare, hahahahhahaa....

Jag gör som hunden min, gapar och sväljer och ööööööh var det ngn smak på den, det var ju sött då glupskar man.. =P

10 Susanne:

FS - Du menar tidningen som jag har berättat om för dig förrut... ;)



Vad är vitsen med att äta så fort så att man inte hinner att känna smaken och att njuta utav det... Då kan du jue lika gärna äta något annat... It's all in the head... :)

11 Fighting Spirits:

En tidning på 140sidor, rätt saftig då....



Kanske tog i lite från lilltåna men jag är väl medveten om mina matproblem så där av ärinte testpanel ngt för mig... ;)

12 Susanne:

FS - Ja det är ett nummer som kommer ut en gång per år ungefär... :)



Det lär nog vara fler som mumsar och äter på dom där så att jag får min nyfikenhet stillad... ;) Här får jag vara snäll med magen efter magsjukan... :P

13 Malin I Form:

Undra om det funkar nu?

14 Susanne:

Malin i form - Blogg.se verkar att ha lite strul just nu... Kollade på deras förstasida men det står inget om det där...

Kommentera här: