Teaser

 

Snart så får ni se hela affischen för SM i Athletic Fitness... Och när ni gör det så kopplar jag det inlägget till en klickbar länk i högermallen som ser ut så här fast i en mindre variant... Allt för enkelhetens skull inför förbokningar och köp utav biljetter... Biljettpriset är 100 kronor...

Idag så har det varit promenix i ett soligt väder igen men ack så blåsigt... Varmare ute och därmed varmare även inne på mitt andra hem gymet... Omklädningsrummet är ingen lek nu utan aircondition... Fort in fort ut är det som gäller så jag slår hastighetsrekord i att byta om!! :P Idag så fick sig axlarna en genomkörare med både rehaben och styrka... Lyckades med att snubbla på mina trasiga byxor så jag vred knät knas så nu värker det satan... Tror bestämt att dom ska få gå till dom sälla jaktmarkerna nu tillsammans med den trasiga tishan... Och själv så hamnar jag i soffan... ;)

Kommentarer:

1 Emeliié:

Va gav du din mor i morsdag då ? :)



Min helg va lugn :)

2 Susanne:

Emeliié - Hon fick en LCHF-kokbok och massor av räkor som hon ville ha... :) Vad hittade du på för kul då?!

3 kaffehörnan:

Halloj vännen

Så nice väder de var idag, skulle bli bättre idag

kram o gonatt

4 Susanne:

Kaffehörnan - Hej vännen!

Ja nu så ska det jue bli både varmare och soligare... :) Hur gick det med beställningen för dig... Hittade du vart du skulle fylla i koden?! Kraam & natti natti!

5 hanna ♥:

godmorgon! lust att anmäla dig till dagens blogg kanske? :)



allt bra med dig idag? :)

6 Susanne:

Hanna - God morgon! Tack det är bra ändå... Och även bra med mig... Hoppas att det är det även med dig... :)

7 kaffehörnan:

Halloj vännen

Nu ska jag snart ut och busa

kram

8 Susanne:

Kaffehörnan - Hej vännen!

Vad ska du hitta på då tro?! :) Här är det trappträningsdag... :P Kraam!

9 kaffehörnan:

Fota lite

kram

10 Susanne:

Kaffehörnan - Aha! Har du någon bra kamera?! Får tuppjuck på min snart... :D Kraam!

11 kaffehörnan:

Har en vanlig och en system

Mannen är utrustad, de låter nåt haha

kram

12 Susanne:

Kaffehörnan - Haha ja det låter allt det... som i stort objektiv... ;) Har bara en pocketkamera jag och den som är i mobilen... Kraam!

13 kaffehörnan:

Jo ett vanligt objektiv och ett som man kan komma nära

kram

14 Susanne:

Kaffehörnan - Min äter jue batteri den... Hungrig som sin ägare haha... :P Kraam!

15 Lisbeth:

Usch då först trodde jag att du menade att dina knän skulle iväg till "andra sidan" men så var det ju inte. Tur det för det räcker väl att axeln inte är fullt okej

Hoppas din dag blir skön

16 Susanne:

Lisbeth - Haha ja jag skrev lite lustigt där ser jag... Tänker hälften och skriver hälften när inte armen hänger med... Och tydligen inte huvudet heller denna gången... ;) Här är soligt och varmt så det kan bara bli bra... Hoppas även att du får det!

Kommentera här: