Idel ädel adel

 

Ja här så får ni då en liten ledtråd till varför jag är så hemlig med mitt efternamn. Det är inte speciellt vanligt med andra ord. Don efter person kanske man kan säga haha. ;) Vad som däremot hör till vanligheterna är att jag har tagit mig min spadusch och ska nu käka min dundergröt. Efter det så blir det som vanligt en promenix (i sol och plus 7 grader!!) och in på gymet och försöka att få lite ordning på mig. :P

Extra träning kommer det att bli att bära hem ett paket på 5,2 kilo från Risenta. Det är väl antagligen någon tävling som jag har vunnit igen. Spännande!! :D

Kommentarer:

1 Sandra:

aldrig fel med lite extra träning :)



haha japp han kikar fram där ja, bra ordlek som vanligt!



det är inte lätt när man har för mycket att säga :P



aha men vad tråkigt =/ illa att de pajade tanden så du fick fixa till den IGEN liksom.



det låter bra, alltid bra att skriva ner saker innan då glömmer man inte dem. om man inte glömmer lappen vilket har hänt mig några gånger.



kram kram

2 Susanne:

Sandra - Nej precis fast att jag fuskade och gick hem direkt från gymet och åt istället... Mina nytränade armar ville hellre det så det blir operation morgondag... Jag får fortsätta att vara nyfiken en stund till... :)



Kunde som vanligt inte låta bli haha... Fast att jag kallade honom inte för ärtig i alla fall... ;)



Det var länge sedan dom pajjade den och det gick på försäkring som väl var... Men nu när lagningen gick sönder så fick jag snällt betala själv... :S



Ja kom ihåg lappar kommer jag aldig ihåg att få med mig... Men nu så ska jag jue kolla detta vid bloggmaskinen så då så är det jue lugnt... :D



Kraam!!

3 Sasha:

Roligt med paket :) Hoppas det var något roligt :)



Sv; Hehe, njae spelceillt piano är det svårt att ta med allt jag gör

4 kaffehörnan:

Gillar du hästar

kram

5 Ousa:

Vet att du har bra koll. Så jag frågar dig i stället för att leta. Vet du om det finns pepparkaksbars någonstans att beställa? ;P

6 Susanne:

Sasha - Mina nytränade armar ville ha mat istället för att promenixa och hämta det så det får bli operation morgondag istället... :P



Just nu så tar jag det ganska så piano här i alla fall... även om jag borde gå och diska... ;)

7 Susanne:

Kaffehörnan - Varför undrar du det?! :) Kraam!

8 Susanne:

Ousa - Japp Dalblads har pepparkaksbars och det kan du köpa hos Fitnessguru... och glöm inte zuzibuz-rabatten... Är det slut där så finns det på Gymgrossisten oxå bland annat... :)

9 Ousa:

sv: jublar Yes! Då kan jag passa på att fixa lite annat med. :)



10 Susanne:

Ousa - Ja nu så har det jue kommit in nya produkter i Fitnessgurus eget märke oxå... Ska få en laddning efter Fitnessfestivalen så jag kan inte svara på hur dom smakar och är ännu dock... :) Ska du dit föresten?!

11 Ousa:

SV// Hade tänkt det från början. Känner dock att varken tid eller pengar finns. :S Det är en bit att resa me, tyvärr.

12 Susanne:

Ousa - Ah vad synd! Kunde varit kul att hejja på dig igen... Som väl är så står jue skkf för fiolerna hör annars så hade jue inte jag haft råd heller... :P

13 Ousa:

sv// Smart, de skulle jag tänkt på. Kanske man kunnat extraknäckt som biljett/insläpp eller nåt likande och även sett lite av festivalen. hmm

14 Susanne:

Ousa - Nu ska jag dock inte "jobba" något i Göteborg för det är jue inte skkf som har hand om denna tävling... Mer än att det är möte och många av dom ska jue döma då förstås... Vem vet jag kanske hamnar i någon monter... :D

Kommentera här: