Kroppskontroll?!

 

Tankar ifrån gymet idag när jag hör en kille säga till en annan kille att han ska träna framsida rygg. *hmm* Är det mage det tro?! :D Sen tränade en i stickad tröja och två tröjor till. Det blev jag jue bara svett av att se på. Ingen fryslort på diet var det heller om man säger så. ;) För och återgå till vad jag pysslade med då så var det rehaben för axlarna och biceps & triceps plus mage. :P

Nu så ska jag ta ett allvarligt snack med denna Mr Google så att han fixar fram pepparkakskrydda på burk åt mig. Aromboden som sålde det har jue lagt ner sin verksamhet. :( Någon som vet annars kanske?! :)

Kommentarer:

1 kaffehörnan:

Man kunde se gratis trav ikväll via datan

kram

2 Susanne:

Kaffehörnan - Aha! Nej det är jag tyvärr inte intresserad utav... Trodde att du menade själva djuret... :) Kraam!

3 Jenny:

Vet inte om det här kan vara nåt? Googlade lite...



http://www.zmaka.se/pepparkakskrydda-kryddburk-p-2786.html

4 Susanne:

Jenny - Åh men du är jue en ängel! Tack så jättemycket! Precis vad jag är ute efter för min sista burk börjar att ta slut här... :P

5 Carro:

Åh, ska du på fitnessfestivalen, vad roligt! Hade ju vart liiiite roligare att ha de pengarna där, som du säger ja!



Äääääh, det behövdes inte spritasas nåt ;)



Åh, tack! jag älskar verkligen mina färgglada tights :D

6 kaffehörnan:

svimma ej har ej käkat popcorn på en vecka

Har jag feber

kram

7 Susanne:

Carro - Ja tänk vad mycket kul som jag kunde ha shoppat för dom 1900 kronorna! Som apelsinprotein till exempel... :P



Haha näe det blir jue som sagt var inte nåt fagrare dit det kommer... ;)



Gillar färglada träningkläder... Jag kommer säkert att se massor av sådant som jag vill ha nu bara för det... :D

8 Susanne:

Kaffehörnan - Haha men du äter jue massvis med pepparkakor istället nu... Snart så blir det väl popcorn med pepparkakskrydda på... ;P Kraam!

9 Sandra:

Framsidan av ryggen? Oj oj haha.



Det kan vara bra det med ju ;) Spännande, då får du börja julens m¨nad med paket då. Så det ska vara!



Haha nej men ärtig var han det med :P



Tur du fick på försäkringen i alla fall, vore illa annars!



Nej det är inte lätt det där med att handla och minnas allting. Fick bli en snabbviisit under kvällen. SLut på Pepsi Max juuuuu!



Kram

10 Susanne:

Sandra - Haha ja lite full i skratt blev jag... så nästa gång som jag är på gymet ska jag nog träna baksida mage... ;)



Jaaa nu är det jue december! Blir som en adventskalender och första lucköppningen... :D



Men ingen prinsessa på ärten i alla fall... :P



Som väl är så hade jag drulleförsäkring... borde jue verkligen vara dom som har det tycker man... :S



Meeen det är jue skandal det! ;) Mamsen hade köpt med åt mig sist så nu så har jag ett lager i stora garderoben...



Kraam!

11 kaffehörnan:

De borde vara magen han mena

kram

12 Susanne:

Kaffehörnan - Haha ja jag undrar om han visste överhuvudtaget vad han pratade om... ;) Kraam!

13 Fighting Spirits:

Framsida rygg, hahahahaaa. Ja än är inte sista idioten född och stackarn i full mundering kanske frös lr så trodde han/hon kunde bränna mer fett genom svettas.. Jaja kan tänka mig att ni fick er ett gott skratt. =)



14 Susanne:

FS - Jag hoppas att dom skämtade och menade magen, men man vet aldrig... ;) Den med alla kläderna på tror jag mer ville dölja hur han såg ut... Man ser jue större ut med mer kläder på sig... En del killar gör jue så för att se stooora ut... :D

Kommentera här: