Åh vad jag älskar honom!!

 

Och vem snackar jag om om inte Elvis så klart. :D Snart dax för gymet för mig med efter min så kallade lilla viloperiod därifrån. Har tränat på att vila nu haha *harkel* ;) Kör igång nästa månad igen och det låter som länge tills dess. Men i morgon så är det jue nämligen redan november. :O Och då så är det trappträning så onsdag får bli den stora dagen tänkte jag. Idag däremot så får det bli en promenix i solsken och plus sex grader. Det är verkligen varannandagväder som vädergudarna bjuder på. :P

Kommentarer:

1 Sandra:

Ja just det, november redan imorgon. Galet ;)



Alex var verkligen bäst :) Inte konstigt att han vann pris då, mest kreativ absolut. Haha ja det kan inte ha varit kul att städa. Vår städning gick ändå ganska så fort tycker jag.



Haha jag är med kass på mått, det är inget jag använder för det mesta :P Det blir ögonmåtten bara och så får man smaka av,



Men vilken dummer, de borde väl veta att man inte ska slita borta saker ;) Men ja, ett hål är godkänt att ha lagat i sitt liv tycker jag.. speciellt om det är pga någon annans fel.



Kram

2 Susanne:

Sandra - Ja tiden bara springer iväg och ifrån mig! ;)



Var parad i stan igår med massor utav utklädda... Dom blev sminkade utav proffs så en del var riktigt scary... :O Haha näe för det var jue säckvis med löv!



Exakt! Ögonmått är vad som gäller... En slatt det och en nypa det eller en näve... Tur att det finns fler än mig som är likadana för då förstår dom mina recept...



Går aldrig till den människan igen! Nu får tandläkaren ta tandstenen om det är någon istället... Går till han på koll en gång om året... Och han är mycket snällare... ;)



Kraam!

3 Sandra:

Ja herregud, tiden den bara försvinner ju!



Vad roligt att se sånt, med folk som verkligen är grymt utklädda. kan tänka mig att det var riktigt bra gjort om nu proffs fixat dem.



Haha precis, det är bara att köra på känslan när man lagar mat :)



Nej du jag förstår att du aldrig går tillbaka till det puckot, det hade inte jag heller gjort. En gång om året går jag med. Öppnar munnen, får beröm och går hem några hundra fattigare.. haha.



Kram

4 Tweety:

Mannen har eh hel del böcker med honom, har även en signerad ;-) Ha en skön måndag. Kram

5 Tweety:

Mannen har eh hel del böcker med honom, har även en signerad ;-) Ha en skön måndag. Kram

6 Sandra:

En award till dig: http://lilleput.blogg.se/2011/october/bloggfragor.html#comment

7 Christer:

Grym serie :)

8 kaffehörnan:

Jaja kunde väl tänka mig att de var sex grader, eller var de livliga fantasi haha

kram

9 Susanne:

Sandra - Ja och vad sjutton vad mörkt som det blir fort oxå! Kunde jue tro att tiden försvinner in i ett stort svart hål... :O



Tjejer ifrån Gundegabaletten dansade först i tåget... Och dom gör det jue så bra oxå... Var som i Michael Jacksons thriller ungefär... :P



Det blir i regel som bäst då för följer jag nån gång något recept så blir det i regel totalt pannkaka... :D



Haha ja tandläkaren gör hål i plånboken för en istället kan an väl säga... ;)



Kraam!

10 Susanne:

Tweety - Han och hans fru var här förra året har jag för mig och signerade sina böcker... Men det blev aldrig av att jag gick dit... Läser den mest över nätet... :) Ha en skön kväll! Kraam!

11 Susanne:

Sandra - Den får jag lov att spana in när jag smiter in till dig och svamlar lite... Är dock ganska så värdelös på dessa awards... :)

12 Susanne:

Christer - Haha ja jag bara älskar den... Klockrena kommentarer... :)

13 Susanne:

Kaffehörnan - Haha får lov att säga att det vart en tiopoängare till slut... och är fortfarande... :) Kraam!

14 kaffehörnan:

Wow mannen fick 10 poäng av rara dig, de var gött

kram

15 Susanne:

Kaffehörnan - Vädergudarna fick det för temperaturen är det... :D Kraam!

Kommentera här: