Angående biljetter till SM i BB

 

Tickster har nu stoppat försäljningen utav biljetter till SM i BB 2011 över nätet. Försäljningen har gått väldigt bra men det finns biljetter kvar. Dom kan ni köpa på plats i kassan både lördag och söndag. :)

En fråga som ofta kommer upp är om det finns några barnbiljetter. Tyvärr så gör det jue inte det. Men är dom så små att ni kan ha dom i knät så går dom in gratis. Själv så får jag snällt hålla mig hemma.

Vilar mig i form och så kommer jag tebax starkare nästa år... i kassan. ;)

Kommentarer:

1 Fighting Spirits:

Det ä bra att du tar hnd om dig själv och tänker på din hälsa först och främst.

2 Susanne:

FS - Ja det hade inte funkat som jag mår tyvärr... Ena medicinen som höjer kaliumet i blodet sänker även blodtrycket... Så nu så har jag väldigt lågt och är yr med huvudvärk... :P

Kommentera här: