Tar pulsen

 

på One Whey. Som ni kan se så lekte jag doktor på sjukhuset. ;) Fast att jag lekte även att jag bodde på hotell och beställde in all mat som jag kunde få haha. Man måste jue roa sig med något medans man ligger där. Min doktor däremot tog ifrån mig mitt lakritspulver. Och ska jag vara ärlig så vill jag aldrig mera se det!! Men proteinpulvret fick jag behålla även om jag tror att han knyckte sig en eller två skopor. :D Han testade jue dessa saker i sitt sökande på boven i dramat. Och One Whey blev godkänt!!

Så glöm nu inte bort att koden zuzibuz gäller fortfarande och ger er 5% rabatt på alla varor i webbshopen utom dom som redan är på extrapris. Även om jag ligger lågt just nu (och även min kaliumhalt utan mediciner) med både experiment och träning så håller väl ni igång. Och även för mig tills att jag är back on track igen. Filurar på och röra lite på benen ute i det fina soliga vädret och se hur det går. Det är hela 21 plusgrader!! Tror elementnissarna är klara här nu. Ingen sovmorgon på tre dar till nu. :P

Dom har kommit före klockan åtta varje morgon nu och bara ringer på och sen så öppnar direkt med huvudnyckeln. (lättare om man hade vetat vilken dag lixom) Jag måste jue för fan hinna till dörren först. Om inte annat så få på mig lite kläder!! :O En polare kom sen oxå och han: Är du vaken redan?! Haha tror banne mig att jag är på väg att vända rätt på dygnet. Inget ont som inte har något gott med sig som det heter. Nu så tycker jag att postis kan vara snabb oxå och komma med lite rolig post. :)

Kommentarer:

1 MIichie:

haha vad härlig bild!

Allt bra annars?

Har en tävling på min blogg om produkter från märket spotless, kolla gärna in den! http://eendastmiichie.blogg.se/2011/september/tavling.html#comment

2 Susanne:

Miichie - Ja nu så har jag jue kommit hem ifrån en vecka på sjukhuset så det går åt rätt håll... Själv då?! :)

3 Fighting Spirits:

Hahaahahaaa om inte annat så ger den en puls... ;)

Har du smakat den? Jag blandar ju mitt med vatten och då får jag knappt ner ngn av smakerna, smakar SÖTNINSMEDEL enbart och inget annat. Tar de med mjölk nu för då försvinner smaken av sötningsmedel lite men tro inte det blir ngt mer sådant prtte för mig, får se.... Är ju jusst det att jag måste blanda den med mjölk för att få i mig den.



Är det ngt i lakrits som gör så att man får sämre kalium värden imed du inte får äta av den mer, så nyfikn imed du älskar lakrits och jag md för jag vill behålla mina värden i kroppen och knoppen.. =)

4 Susanne:

FS - Ja innan jag blev sjuk så testade jag jue båda två. Nu så ska jag inte äta några kosttillskott alls innan jag är frisk igen. Lever och njurar får jue jobba extra hårt ändå just nu. Många som säger att dom tycker den är för söt. Själv så har jag inte närkt något av det för jag dricker aldrig mitt protein. Jag äter det i gröten eller blandar det med kesella till exempel. Och där smakar det underbart! :P



Lakrits neutraliserar natrium i blodet. Man ska inte äta för mycket utav det med andra ord. Lakritspulver som jag har använt är dock så mycket starkare för det är extrakt ifrån lakritsrot. Jag bar tagit yttepytte lite men det räckte. Vissa är jue mer känsliga för det oxå. Eller att just den senaste burkens innehåll var starkare. "Vanligt" lakrits får jag äta sen framöver för det är det så mycket annan skit i men jag tänker inte chansa. För att nästa dö igen är ingen hit. :S

5 Fighting Spirits:

Tack för svaret!



Nu hänger jag med mer och förstår, tur att jag inte äter lakrits pukver utan "godis lakrits" lr salt lakrits glass då. =)

6 Susanne:

FS - Ja men det är ändå inte bra att äta för mycket lakrits... särskilt inte saltlakrits... Så ät en banan om du äter mycket för det höjer kaliumvärdet... Det och apelsin och avocado är det mest i... :P

Kommentera här: