Höftare av stora mått

 
Det finns två sorters människor: Höftare och måttare. En måttare följer recept och är noggrann med ingredienser vid matlagning, en höftare bara öser ner det han vill ha i en mängd som känns okej. En höftare kanske har ett enklare och mer bekymmerslöst liv, men en måttare lagar faktiskt mycket godare mat. *hmm* Jag tror jue på allt jag läser så nu så ska jag gå och hämta ut denna på Coop sen efter att jag har varit och tränat. Det kanske kan bli ordning på mig oxå. ;) (men så länge som det inte sätter sig på höften så är jag nöjd haha)

Kommentarer:

1 Carro:

Du är alltid så rolig du! :D



Okej, men då kan jag börja ha prottepulver i allt jag äter nu då ;)



Haha, eller hur. Jag har inte vågat lägga upp det på FB för innan så var man tvungen att visa hur snabbt och hur långt man sprang då också. Och det ville jag inte visa för hela världen. Men nu tror jag man kan välja bort det så nu får jag kanske testa ;)



Hehe, ja, eller hur, de bara sover och sover ;) GÖTT! ;)

2 Susanne:

Carro - Haha jag bara älskar att leka med ord... ;)



Japp det kan då ha jag looovaaar... Du ser jue på mig att jag lever i all högsta välmåga... :D



Aha! Kan jue skriva att du testar det bara annars så behöver dom inte retas för att det går långsamt eller är en kort sträcka... Nyfiken som jag är så hade jag jue bara testat det pronto! :P



Har haft en brittish blue förut men det var ett riktigt busfrö! :)

3 Junitjej:

Ska jag pröva ett nytt recept är jag en måttare. Gör jag något jag har ett mer hum om, så blir jag en höftare.

4 Susanne:

Junitjej - Och jag är mer tvärsom eftersom att jag experimenterar fram mina egna recept... Sen när jag väl fått till det så vet jag hur mycket på ett ungefär... :)

5 Tette:

Hejsan! Hoppas allt är bra med dig?

Hur har du firat valborg idag? ^^

Kram

6 Susanne:

Tette - Hejsan!

Allt är bara bra, och med dig oxå hoppas jag! :)

Firat med ett träningspass på gymet och nu så är det dubbelavsnitt med Alcatraz som gäller... Kraam!

7 kaffehörnan:

Jag kör nog mer mått haha måste köra efter receptet

Ok kan vidja lite och tumma på de

kram

8 Susanne:

Kaffehörnan - Och jag kan inte följa ett recept... däremot så kan jag få nya idéer utav andra recept... :) Kraam!

Kommentera här: