Sun-day = himmelriket!!

 

Full rulle är väl att ta i och säga att det är här idag i och för sig. Men inte alla som äter proteinrulltårta till frukosten. :D Sen bar det utav ut på en promenix i det jue helt underbara försommarvädret. Sol och värme och massor utav grönt!! Så nu så får gärna utemöblerna komma fram här så att man kan sitta ute och grilla. Både sig själv och mat. :P På tal om det så är det dax att röra till det i köket igen säger min mage. Nu så hade jag inte haft något emot att ha en kock här. ;)

 

Kommentarer:

1 Jessica:

Ååh, ser så gott ut alla dina recept!! Jag önskar såååå att man kunde få ta del av dom. Hittar de ej varken på din blogg el på fitnessguru:(

Du är verkligen påhittig med bakandet:)

2 Susanne:

Jessica - Detta receptet är ett experiment än så länge... Men när jag har lekt klart med det så kommer det upp på min receptsida hos Fitnessguru... Länken har du i högermenyn: http://fitnessguru.se/recept Sen så kan du även hitta recept här under kategorin: kost & recept... Och tack så mycket för dina fina ord! :)

3 Carro:

Men mums!



Okej, men så man kan värma prottepulver då alltsåå. Har hört att man inte kan det nämligen.. Men finns det nån negativ effekt med det, förutom smaken då?



Usch då, ja,vi får verkligen hålla tummarna!



Haha, jag tror man kan göra det på flera manicker. Men bland annat på nike+ så kan man göra det vet jag.. men jag har aldrig testat.. hehe.. kanske borde göra det nån dag ;)

4 Susanne:

Carro - Ja snart så är denna pedanten nöjd med detta experiment så att det kan läggas ut som ett recept... :)



Det enda negativa är jue att det denaturerar då då... Men inga problem att värma det... Dom som säger det snackar bara en massa goja... ;)



Haha ja det måste du jue bara testa! Hade jag haft dig som vän på Facebook så kunde jag hade suttit och hejjat för fulla muggar... :D

5 kaffehörnan:

Hej vännen

Nu har jag haft helg från bloggen lite

Kändes skönt på nåt vis och ladda batteriet

Var på whiskyprovning igår

kram



Du får slänga ut på bloggen söker en kock

6 Susanne:

Kaffehörnan - Hej vännen!

Ja man behöver inte vara online 24/7... bara bra att bara i nuet IRL... :) Whiskey är jue ingen favorit här precis... Och inte att laga mat idag utan skulle ha varit gott att fått den serverad... :P Kraam!

7 Fighting Spirits:

Månen är snett nedanför till vänsten om S:et???? Lr??



Den rulltårtan ser inte alls fy skamm ut, mumma!=)



Hoppas du får en trevlig valborg o att utemöblerna kan komma fram så du kan grilla dig själv lite idag. =)

8 Susanne:

FS - Japp det stämmer bra det... syns knappt på denna lilla bilden som blir här på bloggen... :)



Den är underbart god och nyttig! Så nu så är jag nog nöjd så att jag kan lägga ut det som recept... :P



Vi ska ha en fixardag först här innan möblerna kommer ut så jag får nog ge mig till tåls haha... Blir gymet här istället... ;) Ha en mysig valborg du med!

Kommentera här: