Nu så ska jag leka

 
i köket och göra fylld paprika på ett helt annat vis än vad som man brukar att göra. Så denna idén kan jag inte ta åt mig äran för. ;) Det kommer att bli som små omeletter med lite ditten och datten i tänkte jag. :P Har varit ute och promenixat plus inne på gymet och tränat. Haha kläderna i från gårdagens promenix var fortfarande blöta idag!! Så det var bara att sätta på sig ett par andra skor det. Tur att man har flera par att välja emellan. Även hämtat linserna så att jag ser nåt. :D Och som avslutning så noterar jag väl vad jag körde. Rehaben för axlarna plus rygg och mage.

Kommentarer:

1 Carro:

Vilkeeeet braaaa tips!!!! MÅSTE prova nån dag!!!

nej, jag tycker inte heller om den där oljan som man tar bort maskaran med, meeen om man måste använda de så. haha :P

aaa, jag får nog ta löpning på lördagar skulle jag tro. Eller så får jag köra lite löpning söndag förmiddag typ, militaryn på kvällen ju. Kan skippa cirkelträningen ibland med, hum.. det löser sig säkert på nåt vis. Men det känns lite svårt att få ihop det. haha. Det är så segt att alltid springa när man är trött i kroppen efter träningen dagen innan. Det går ju aldrig bra någonsin då :P

2 Susanne:

Carro - Se till att skära rakt är ett tips för annars så läcker det utanför kanterna... Jag körde visserligen med bara äggvita och den är jue lite mer lättflytande än ett helt ägg med gula oxå... :P

Hoppas hon som färgar mina ögonfransar är tebax snart från sin sjukskrivning så det blir någon ordning på mig... ;) Mycket lättare att måla sig oxå...

Ja gå efter hur kroppen känner sig istället för att planera in vissa dagar... Man brukar alltid få ändra hit och dit ändå... Många har jue strikta scheman men det funkar inte för mig... Beror helt och hållet på om jag fått nån sömn och hur ont jag har... Så tar dagen som den kommer... :D

3 william:

snyggt:DDDD coolt gjort:D
och snygg header:D

4 Susanne:

William - Visst är det så jag var jue bara tvungen att göra så jag oxå... Hittade idén på facebook i en amerikansk träningsgrupp... :)

Tack! En kompis till syrrans äldsta pojk har gjort den från ett fotografi utav mig...

Kommentera här: