Rörelseglädje

 

Nytt ord för dagen som jag hittade i en utav alla mina träningstidningar som jag läser. Det är viktigt att hitta "sin grej" när det gäller träning - det är då som man får rörelseglädje. Och det fick jag idag utav min promenix i sol och hela fuckin' underbara 12 plusgrader!! :P

Mamsen kom med livets dryck (Pepsi Max) åt mig precis som jag var på väg ut genom dörren. Jag passade även på att hämta ut min nya kamera så nu ska instruktionsbok läsas igen - zzznark!! ;) En polare kom hit så han satte jag i arbete med att byta glödlampa och dammsugarpåse. 

Det kan lixom bo en massa spindlar där i som jag har städat upp haha. :D

Kommentarer:

1 saga:

Godmorgon, allt bra idag? :D

2 Fighting Spirits:

Byter du inte dammsugarpåse själv, hahahahaa... Peppra den med opoppade popcorn innan så lär spindlarna dö.. =P



Ja undra om jag skulle få tummen ur och få lite rörelseglädje idag..?...

3 kaffehörnan:

Lycka Till idag med fiskarna

Du har ju rena hemhjälpen haha

kram

4 Susanne:

Saga - God morgon! Allt är under kontroll... :D Själv då?!

5 Susanne:

FS - Jodå det var skrivet med en stooor portion ironi... Fick hjälp med den dammsugaren som inte har påse för det hade läckt ut både här och där... och lampan nådde jag inte... :)



Här blir det promenix igen och gymet innan jag ska till dr fish... :P

6 Susanne:

Kaffehörnan - Tack! Tänk om jag får ännu mindre fötter haha... ;) Klart att dom ska sättas i arbete när dom kommer hit... :D Kraam!

7 Mandy - En Musikblogg:

hejsan, jag driver en musikblogg och har just lagt upp en ny låt som jag söker feed back till. kika gärna förbi och lyssna. och återkom gärna, hehe ;P hoppas på att se dig där xxx

8 Susanne:

Mandy - Hejsan! Kikar in till dig senare... ;)

Nu så ska jag ta tag i dagen och sätta fart här!

9 Sandra:

Pepsi Max!! :) Offrade mig att dra till affären på kvällen igår när killen var godissugen.. varför jag var så snäll? Insåg att Max:en var slut i kylen haha.



Haha no sorrys needed, det ÄR ett skitprogram men jag kan inte låta bli att skämmas och facineras över att dessa människor faktiskt finns. På riktigt.



Jag tror nästan det, pojkar brukar vara bra på att linda mamma runt fingret. Så kanske kan det ha lite med det att göra.



Haha det förstår jag, det måste vara värt det bara för att se killarnas min liksom.



Nej det är inga fula killar i alla fall :)



Absolut, det handlar om dålig självkänsla och alla ideal. Människor verkar inte inse att det inte är i att vara rikast, snyggast, smalast eller världsmästare som man blir lycklig. Det är att inse att man har det bra. Och njuta av det man har plus våga satsa på det man vill. Vi har alla förmågan att förändra våra liv. Varje dag!



kram

10 Susanne:

Sandra - Haha ja man kan göra allt för denna Pepsi Max'en alltså... Såg ut som farmers walk när jag bar in varsin 4-pack i vardera näven... :P



Ja hur vill man vara med i ett sådant förnedringsprogram lixom?! :S Vissa gör allt för att typ bli kända för något... Sen är det jue i princip samma människor som valsar runt i alla dessa olika program sen...



Mmm tror just det jag att det är mammas pojkar som fått allt som dom har pekat på... Men jag tror inte det är lika illa med oss tjejer ute även om vi varit pappas lilla flicka... Fast det finns desperados där med... ;)



Haha ja för jag var klar långt innan dom och smällde det tomma ölglaset i bordet... :P



Ja att bara vara sig själv och inte att försöka vara någon annan... Tänk vad tråkigt om alla skulle vara lika... Såg en sån bra text om det på Facebook men har glömt ordalysen just nu... Undrar hur folk mådde förr innrst inne?! Kanske inte visades så öppet som nu om något var fel...



Kraam!

Kommentera här: