Don't wait for motivation to find you

 
 
go find it today!! Denna mannen fyller hela 65 bast idag så grattis!! :)
 
The response was so great from those of you looking for the spark, that we set up our forums to let you share ideas and inspiration. Tell each other, and me, about your goals, your progress, and your success. I promise to chime in when I can. Let's keep spreading the spark. - Arnold.
 
Ni måste bara gå in och läsa detta inlägget om ni inte redan har gjort det.
 
Nu är det dax för mina 15 minuter plus lite till = promenix + gymet!! :P

Kommentarer:

1 Junitjej:

Vilken muskelös man! Grattis till honom!

2 Susanne:

Junitjej - Ja där är han jue mycket yngre men är still going strong än så att säga... :)

3 Carro:

Fyfan vilken kropp! Galet!! :O

haha, tycker det är varning för åska och regn var och varannan dag jag.. haha. helt sjukt dåligt väder i år! :P mhmmm, det var supergott med grillat! Men det blir det iinget av idag. blir välla nåt mindre lyxigt idag :P

4 Susanne:

Carro - Ja Terminator måste jue leva upp till sitt namn... ;) Han är väl fortfarande vältränad men inte som i sina fornstora dagar... inte för inte som att dom största bodybuilder'erna kallas för freaks... :O
Ja vädergudarna har verkligen beslutsångest! :D Nu är det sol och blåser här, nyss regnade det liiite... såg dom fått hagel stora som golfbollar uppåt i landet... Dom skulle jue knocka lilla mig haha...
Här har mitt kylskåp frusít mina ägg... :( Jag som skulle fixa mig en omelett... Nu får jag tänka om... Mindre lyxigt som gröt igen kanske... :P

Kommentera här: