Hinner jag

 
 
att få på frosting den här gången på någon utav dom här innan dom har hamnat i magen tro?! :D Proteinmuffins a'la One Meal smaksatt med äpple och kanel denna gången. Nu har jag fått till måtten tror jag så att jag kan lämna in receptet. Det bor en liten perfektionist i mig nämligen. ;)
 
 
 
Kvällen är räddad!! Var jue bara tvungen att köpa med mig denna och läsa om när min älskade Elvis går på gym. Så klockren serie alltså!! :D Vad har hänt annars då i mitt så spännande liv idag?! Jo en långpromenix hem till mina päron har det blivit. Och nu så tänkte jag att spaa lite. :P
 
 
 
Tänkte bara visa att det går alldeles utmärkt att bröa med One Meal!!

Kommentarer:

1 Carro:

yummie!

Det är ju inte säkert det var den, det kanske bara va nåt liknande!? men de har typ tusen olika sånnadär dressingar och sånt på ica tycker jag. haha. Alldeles för många! :P

Ja, det kan ju vara skorna, för jag har ju faktiskt bytt löparskor i år!

Det gick sådär med löparturen. Har lagt upp inlägg om det så du kan läsa om det där =))

2 Junitjej:

Jag har aldrig läst Elvis. Kanske borde göra det.

Svar: Vad härligt med en långpromenad!! Jag funderar på att ta en powerwalk imorgon!

3 Susanne:

Carro - Ja denna köpte jag på usagodis över nätet... men dom har en fysisk butik i huvudstaden... Tar hem en massa roliga saker som inte finns här i lilla Sverige... Men kan säkert finnas på Ica i deras utländska hylla... Haha ja ibland så får man nästan blunda och peka... ;)
Kolla upp fötterna i en butik som säljer träningsdojjor... många har jue det så dom ser hur man går och springer och sen kan välja ut dom skorna som är bäst anpassade för en... Kan kanske kosta en peng men vara värt det att slippa att få ont plus att kunna springa... :P Då smiter jag in till dig och kikar! :)

4 Susanne:

Junitjej - Åh då har du missat något! OM du nu har samma humor som mig vill säga... Gillar även en serie som heter Nemi... Har du läst den kanske?! :) Ja promenixer är som balsam för själen och rensa skallen... i morgon så blir det gymet för mig igen... :P

Kommentera här: