Rosa yrväder

 
 
med blont hår det är jag det enligt syrrans tös. :D Tydligen så går jag i samma fart jämt som när jag är ute och powerwalkar haha. Lika snabb är dock inte min gamla telefon för nu så vill den inte föra över bilder med usb till datorn längre. :( Jag som skulle chocka er med en bild på att jag har ätit på Mc Donald's idag!! Kan jue tala om att även muffinsen är slut innan det ens hann frosting på dom. Gott betyg det!! ;)
 
Vad har jag hittat på mer idag då tro?! Jo varit på fiskspa igen där dom (Peter) även fixade och trixade lite med min ischias. Så att jag kunde sitta någorlunda okey på bion sen. Tog en kantplats högst upp så att jag kunde ställa mig upp om jag så behövde. Sen så har jag promenixat i soool och även shoppat mig lite Pepsi Max som var slut, och det är jue skandal. Och som sagt var tagit en massa kort som varken ni eller jag får se. ;(
 
Filmen var två timmar lång och det är även vad jag fick in på sömnkontot i natt så nu så är det dax för lite skönhetssömn. Kanske tur att filmen var bra och att jag har värk så att jag höll mig vaken haha. :P

Kommentarer:

1 Fighting Spirits:

Träligt när telefoner krånglar, hoppas du får din nya snart då. =)

Har du käkat på donken, busigt värre!!!!!!!!
Hur mådde din mage efter det??? =/

2 Susanne:

FS - Tror att det är usb-sladden som har gett upp... Den 11 juli har jag fått som nytt datum på den nya telefonen nu så vi får se... Magen mår bara bra! :) Käkade en vegetarisk wrap och drack Cola Zero... Fick gratiskupong utav en vän... :P

3 Carro:

Så bra att du tyckte filmen va bra! jag kollade på klockan 2ggr under filmen så nåt var det som va segt med den tycker jag.. hehe. Fast den va snyggt gjord!

Aaha, vad är det för märke på den där mjölken? ska ju börja köra laktosfritt nästa vecka så behöver alla tips på gottesaker ju. hehe Låter ju goda!

Ja, det är helt sjukt vad tiden går fort!!

4 Susanne:

Carro - Jag har jue ingen klocka jag och mobilen stände jag jue utav så noll koll på tiden... Men även om ischiasen bråkade med mig så tyckte jag att tiden gick fort... Tror att det kommer en del 2 framöver med det cliffhanger-slutet... :) Alla filmer är 1-5 stycken om dom inte är remakes på gamla filmer... Har dom ingen fantasi längre tro?!

Jag kör med märket Alpro för jag tycker att det är godast utav alla sorterna... Väntar på att deras mandelmjölk ska hitta till hyllorna i denna lilla staden nån gång... :P

Ja nu så är det natta igen och dax och gå och lägga sig... jag tycker inte att jag gör annat haha...

Kommentera här: