Ute i blåsväder

  

Ett öga ser man liiite i alla fall bakom hårsvallet. ;) Dessa troll-lockar ska klippas i morgon av en kompis som kommer hem hit till mig. Service va?! Höll på att blåsa bort på promenixen min men som tur var så bar jag jue på extra vikt utav 4 kilos hantlar. :D

 

Nu så kommer det att bli träning även i köket framöver haha. Det är jue 70% mat och 30% träning när det kommer till diet. :P På gymet så körde jag 100% i alla fall i form utav rehaben för axlarna och rygg plus mage. Fick mig även min 2X12 veckors träningspresent.

 

Inte är det storlek 33 precis så man kan nog säga att det är mer flopp än flipp. :D Bara inte fler börjar att träna i sådana här på gymet nu. Kan inte med det med vita tubsockor i *huah* Borde vara en dresscode där. Nu så ska kläderna utav istället och jag i säng ögonaböj!!

 

Note to myself med öppettiderna plus bli inte lurad på första april tack!!

Kommentarer:

1 Fighting Spirits:

Så du köpte dig hantlarna i vart fall, coolt... =)



Ja man undrar ju om man blir lurad imorgon lr inte....?... =/

2 Carro:

Haha, nej, vilka coola bestick!



Fan, jag har fortfarande inte tagit tag i det där att bli medlem på stadium, så jag har tyvärr inte den där 25% rabatten :(( Jag glömmer det varje gång! SUGIGT! Shortsen och pulsklockan jag vill ha finns på stadium juuuu!!! NEJ!



Ja, den där skatteåterbäringen fick jag hem på posten häromdagen.. har inte kollat igenom den så noga än, men verkar minsann som att en 3000kr ska rulla in på kontot till midsommar ;) GÖTT!

3 Susanne:

FS - Japp! Förhoppningsvis så får jag tebax på skatten... ;)



Kommer att köra med det att jag tror inte på något eller någon... :D

4 Susanne:

Carro - Haha ja nu så har jag att ta kort på till receptsidan... :P



Men ingen fara vännen! Det är bara att du blir medlem nu så får även du rabatten... Du kan göra det över nätet eller i butik... Fick tidning hem igår med mer rabatter i och dom kanske du dock inte hinner att få... Men 25& gäller till och med den 7 april har jag för mig att det var...



Jag borde få tebax pengar för att jag har jue lån nu sen jag köpte lägenheten... och det får man jue dra av för... Hoppas det i alla fall som jag har shoppat nu... ;)

Kommentera här: