Förköp till SM i Athletic Fitness

 

 

  

Den övre bilden är på parkett (den lilla klickbara till vänster) och den undre bilden är på balkong (den klickbara till höger). På dom mindre ser ni numreringen lite bättre. Ni kan välja från bänkrad 3 (på parkett) och bakåt. Dom två första bänkraderna är till för domare och media mm.

Tidigare information: http://zuzibuz.blogg.se/2012/march/dax-att-ga-pa-universitet.html#comment Ny information kommer fortlöpande och även på Facebook-eventet. Och för den som vill hålla sig uppdaterad och inte missat något kan prenumerera på mina statusuppdateringar.

Information om betalning tar jag med var och en för att ni kommer att få ett bokningsnummer som ni kommer att få uppge tillsammans med erat namn när ni sätter in pengarna. Och spar även det numret tills ni hämtar ut era biljetter i kassan på tävlingsdagen.

Som sagt var 200 kronor per biljett och 11 augusti är det som gäller!! :)

Samlad information kring SM Athletic Fitness 2012: http://www.skkf.org/?articleId=153&lang=SE

Athletic Fitness Outdoor Challenge 2012: http://www.skkf.org/?articleId=154&lang=SE

 

Obs!! Stopp för förköp söndag 5/8 klockan 24,00!!

 

 


 

Don efter person

 

Åh såna här minisar måste jag jue bara ha till mina experiment!! Det får bli i morgon det när jag hämtar månadens julklapp ifrån Fitnessguru. :P Morgondagen är jue även vigd åt att starta upp biljettförsäljningen till SM i Athletic Fitness.

Idag däremot så har jag blivit dränkt utav spolarvätska på min promenix. Så snälla rikta strålarna lite bättre för jag har både tvättat och duschat så jag är inte lortig. ;) Lite svett inne på gymet sen då men det är en annan femma. Blev axlar för hela slanten idag. :D

Tiden springer

 

ifrån mig!! Inte undra på att jag är dagvill. Eller kan det vara för att jag inte använder någon klocka tro?! :D Kikar jue på mobilen när jag vill ha koll på tiden min. Hur skulle det då gå (springa) för lilla mig om jag skulle intervallträna haha. Finns jue en metod som kallas ”10-20-30-metoden” och går ut på att springa intensivt i tre steg: sprinta i tio sekunder, jogga i 20 och lunka i 30. Tar nog min vanliga powerwalk jag och sen drar in på gymet som vanligt. Och för inte glömma det där att bära hem paket!! :P