Don efter person

 

Åh såna här minisar måste jag jue bara ha till mina experiment!! Det får bli i morgon det när jag hämtar månadens julklapp ifrån Fitnessguru. :P Morgondagen är jue även vigd åt att starta upp biljettförsäljningen till SM i Athletic Fitness.

Idag däremot så har jag blivit dränkt utav spolarvätska på min promenix. Så snälla rikta strålarna lite bättre för jag har både tvättat och duschat så jag är inte lortig. ;) Lite svett inne på gymet sen då men det är en annan femma. Blev axlar för hela slanten idag. :D

Kommentarer:

1 Carro:

DE DÄÄÄR i muffins, kladdkaka.. på varm choklad...mmmmmmmmm! :D



åh, mandariner är ju så goda!



haha, det är la typ nån slags reflex för trädet, för att fåglarna inte ska flyga in i det XD



mmmm päronsplitt är gottit med ju! Har för mig det hade kommit sandwich i sån halvlitare med? jag vet inte riktigt, men måste testa isfl :P

2 Susanne:

Carro - Tänkte baka nåt proteinbröd i morgon... kanske peta i lite sådana så det blir kolhydrater i oxå... ;)



Hur gott som helst och bara för det så har jag precis mumsat i mig en apelsin... :P



Haha där har vi det... och att det är ajabaja att bygga bo där kanske... Fast den där saken verkar ganska så mjuk och go... :D



Jaaa det såg jag om sandwich... den som är så god! Nåt år kom det jue med pepparkakssmak... Är väl fyra smaker som dom kommit med tror jag?!

3 Fighting Spirits:

Det är karlar de vet inte hur man sprutar... ;)

Konstigt nog så sprutar det alltid över på bilar men antar att de är inställda så imed om man kör i högre fart så hamnar de på rutan där det ska o gör rutan helt ren, tror jag fick till mig den förklaringen när jag jobbade på en sådan avdelning på jobbet ett tag.. =)

4 Susanne:

FS - Ja men ibland så prickar dom jue rätt i alla fall och det blir små rambolinor... ;)



Över förstår jag i och med att bilen rullar framåt... Men detta var åt sidan i massor så det kunde inte ha kommit så mycket på rutan... möjligtvis sidorutan... och mig då som blev duschad utav det haha... :P

Kommentera här: