Live your strength

 
Nu kan denna lilla smurf smurfa trådlöst här hemma. :D Vilken skillnad alltså, både snabbare och framför allt gratis!! Nytt ljus har jag fått i köket oxå så nu så ser jag när jag ska experimentera. Vi smaskade i oss en hel del sådant här igår medans vi grejade. Skickade med mina kompisar lite hem oxå för att dom hjälper mig.
 
Nu sitter jag och grejar lite inför Fitnessfestivalen och försäljningen utav biljetter till BMR Grand Prix. Jag uppdaterar efterhand i detta inlägget. Ni hittar det genom att klicka på bannern i högermallen. Och mig kommer ni att hitta i BMR's monter som har numren C15a, C15b, C15c. Hoppas att vi kommer att ses där!! Nu däremot ska dom snart få se mig på gymet. :P

Kommentarer:

1 Carro:

Oooh vad kul med Fitnessfestivalen!!! Var på den när den gick i stockholm, men sedan har det inte blivit av. Kommer ihåg att vi var på en sjujäkla fest på kvällen :)
Du har ett riktigt härligt jobb du!
Hoppas du har en fin torsdag!
Kram kram

2 Susanne:

Carro - Har bara varit på den i Götborg, men den har jue varit i ganska så många år nu. Festen hoppar jag över jämt så att jag tar mig upp på morgonen. ;) Går jue inte att stå och må dåligt när jag ska kränga biljetter. Ja kul att få syssla med något som man tycker om. :) Ha en toppendag nu! Kraam!

Kommentera här: