Nu ska denna tomte

 
Ja, jag alltså ge mig ut på min dagliga promenix och sen in till gymet. Ska komma ihåg att ha med mig minnet (usb) så att jag får en större utskrift på salongen till BMR Grand Prix. A4 blir nämligen för litet så då lär jag väl få stå med förstoringsglas i sådana fall. :D
 
Och håll i er jag har en jacka att hämta ut från ellos så håll nu tummarna för att den passar!! Fick även ett mess om ett till paket och tror att det är hårblåsen som jag vann. Kan kanske vara bra att ha så slipper jag att gå ut med blött hår i kylan för mitt hår tar tid på sig att torka. :P
 
Det ska jag jue för övrigt klippa i morgon när kompisen letar sig hit från huvudstaden. Jag måste jue vara fin i Göteborg nästa helg menar jag. ;) Mer som händer i morgon är pepparkaksbak med nära och kära. Så nu så sätter jag fart så att det blir någon ordning på mig!!
 
Och på bilden: One Whey jordgubb/vit choklad muffins med kaseinfluff!!

Kommentarer:

1 Junitjej:

Svar: Jag älskar saffran! Själv har jag inte någon golden.

2 Anonym:

Junitjej - Jag älskar däremot pepparkakskrydda. :P Vi hade även en schäfer innan min "lillebror". Sen när jag flyttade hemifrån blev det allt från katt, fåglar, fiskar, spindel och gud vet vad. :D

3 Carro:

Äntligen en jacka till Zuzibuz :)
Klart du måste vara snygg i håret nästa helg. Kollar på uppdagteringar från Decembercupen nu, spännande det åxå ;)
Ha en fin lördag!
Kram kram

4 Junitjej:

Svar: Visst är det vackert med eld! Åtminstone så länge inget står i brand. Innan vår hovawart hade vi en berner sennen. Goa hundar båda två!

5 Susanne:

Carro - Jaaa gissa om jag är lycklig!! Älskar färgen på den förrutom lorten som följde med på den. :P Precis klippt mig här nu så ska snurra ut på fejjan och se vad som har hänt. :) Ha en toppendag nu! Kraam!

6 Susanne:

Junitjej - Nej den är inte att leka med som sagt var. Det kan gå väldigt fort när olyckan är framme. Hoppas att alla kommer ihåg att släcka sina adventsljus nu. Det är verkligen mysigt med vovvar. :)

Kommentera här: