#jag #har #en #förmåga

 
#att #glömma #att #hashtagga #mina #bilder #på #instagram. :O Fast att jag förstår jue inte dom som orkar med att skriva spaltmeter med det heller även om dom kör med copy and paste. Ska se vad mycket som jag och min axel orkar att skriva här nu utan dessa efter dagens träning. ;) Blåste runt ute på promenixen så det var skönt att komma in på gymet sen. Där så körde jag rehaben för just axlarna plus bröst. Sen testade jag att köra en benövning lätt eftersom att ischiasen inte är så bra ännu. Sist jag körde så fick jag ondare så håll tummarna nu!! Avrundade det hela med mage och densamme har fått sig mat nu. :P
 
Man måste jue matcha när man är på gymet så är det bara så det så!! :D

Kommentarer:

1 Carro:

Håller tummarna!!

haha, ne verkar verkligen inte som något bra samarbete där!!

hehe ne precis! men nu tror jag det är hyffsat okej med värmen här... hum, svårt att säga. men i soffan känns det bra ;)

aaa, att köra till failure är också en grym sak att göra ju så man slipper räkna! Bra tips! =)

2 Susanne:

Carro - Det verkar att ha gått bra, vi får se när jag ska gå och lägga mig nu. :P

Tycker jue att någon skulle reagera när ena efter den andra jackan kommer tebax och är rutig lixom!

Är varmare ute igen här och raggsockorna är på som vanligt haha. Har även precis lyckats med att trycka hem ett par adidasdojjor med broddar. Me happy girl! :D

Funkar bra för mig för jag vet jue aldrig hur axeln funkar, så jag kör tills den säger stopp helt enkelt. Bara att lyda kroppen. ;)

3 Carro:

Oh! Hoppas det inte blir värre efter träningen nu då :-)
Rosa och svart = my shit ;)
Ha en fin dag!
Kram kram

4 Susanne:

Carro - Verkar som att jag klarade mig denna gånge. Jiippiie!! :D Ska testa en övning varje pass nu tänkte jag och bara lätt så får vi se hur det går. Javisst var det läckert?! Blandar hej vilt nu bland alla mina färger. :D Ha en toppendag! Kraam!

Kommentera här: