Ingen promenad i parken

 
 
Men i morgon så ska jag ge mig ut på en långpromenix efter mötet inför SM i Athletic Fitness. Jag får gå upp i tid två dagar i rad nu, det ni!! ;) Idag så kom en kompis hit och klippte till mig så nu så är det ordning på lockarna och jag ser igen haha. Blir lite ärenden i morgon också har jag tänkt mig. Har jue lyckats med att trycka hem lite mer varor på den där shoppingknappen nämligen. En träningstisha och träningsskor plus två stycken böcker. Ooops!! Det var väl jag som hade köpstopp på det vill jag minnas. Men är det massor av rabatter så är det. Har fixat deklarationen och räkningarna så jag vet att det finns dolares kvar. :D
 
På bilden så är det överbliven frosting som jag har lekt lite med. Så dom innehåller One Whey mintchoklad & sukrin melis & canderel cankao och en skvätt starkt kallt kaffe. Mina vanliga proteinbollar brukar innehålla mortlade havregryn istället för sukrin melis. Kaffet kan då även bytas ut till jordnötssmör till exempel. Bara fantasin som sätter gränser!! :P

Kommentarer:

1 JUNITJEJ:

Vad det där ser gott ut!

2 Susanne:

Junitjej - Inte dumt alls. Är igång och experimenterar igen här nu. :P

3 JUNITJEJ:

Finns dina recept samlade någonstans?

4 Susanne:

Junitjej - Kika i högermallen här på min blogg så har du en banner med länk till min receptsida. Sen har du även en del i kategorin kost & recept. :)

5 JUNITJEJ:

Svar: Jag har lagt till adressen till dina recept på min blogg. Hoppas det är ok!

6 Susanne:

Junitjej - Ja det är helt okey så klart. Bara bra om fler hittar dit. Vi håller på och gör om sidan så den kommer att bli skitläcker när det är klart. :)

Kommentera här: